Snublefot Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kroppen vil sove, men hodet vil være våken. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Idag er det stilongs og tykk genser Så idag vil jeg ikke fryse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Svarten pappa er på bade jeg får ikke dusjet!! Hva nå?? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Da var kjæresten dratt på jobb, og jeg har tatt one piecen hennes og ligger nå under dyna med Emancipator på ørene. Livet er awesome, tross mongokulde =D Noen som skal noe hyggelig i dag? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg skal tydeligvis på en kafé i Ski idag, da nettet her er ustabilt igjen. Ellers så er jeg ikke helt sikker, men nå skal jeg lage meg en god frokost. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 -29,6 står det på den flotte værstasjonen min. Inne har temperaturen droppa fra 24,2 til 21,6... Tror jeg må investere i en oljeovn eller noe, alternativt bare bo under dyna når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) I huset jeg bodde i i fjor vinter så våknet jeg til rundt 0 til -10 grader gjennom hele vinteren. Brus og slikt måtte jeg ha i kjøleskapet, ellers så frøs det, og jeg sov i vintersovepose hele vintern. I tillegg så jobbet jeg ute på dagen, så jeg var konstant i kulda, kan man si. Stearinlysa stod på stueboret og flagra om det var bittelittegranne vind ute. Nå bor jeg i en leilighet med vannbåren varme og så mye ved jeg vil ha, det er uvant. Og det blir faktisk for varmt for meg her. Fjernt å lage Amerikansk gryterett til frokost? Endret 7. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 I huset jeg bodde i i fjor vinter så våknet jeg til rundt 0 til -10 grader gjennom hele vinteren. Brus og slikt måtte jeg ha i kjøleskapet, ellers så frøs det, og jeg sov i vintersovepose hele vintern. I tillegg så jobbet jeg ute på dagen, så jeg var konstant i kulda, kan man si. Stearinlysa stod på stueboret og flagra om det var bittelittegranne vind ute. Nå bor jeg i en leilighet med vannbåren varme og så mye ved jeg vil ha, det er uvant. Og det blir faktisk for varmt for meg her. Fjernt å lage Amerikansk gryterett til frokost? Huff.. at du overlevde? jaja.. ikke klag på varmen! varme er ALLTID bedre enn kulde! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg synes faktisk det er bedre med kulde. Og jeg har alltid bodd i "kuldehøl" så jeg er vel vant til det da. Nå er det konstant 23 grader her, og jeg får ikke justert temperaturen. Det er rett og slett for varmt for meg, blir jo så jævla slapp. Så jeg nyter morgen-espressoen på verandaen, i boksern. :!: Bra det ofte er langt mellom folk her i Enebakk. Endret 7. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det høres kjipt ut. I morges var det 18'C inne, og da frøs jeg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hmmrawr. Da var jeg endelig i kø for TG-billetter. Endret 7. januar 2010 av Flygende rektum Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 I huset jeg bodde i i fjor vinter så våknet jeg til rundt 0 til -10 grader gjennom hele vinteren. Brus og slikt måtte jeg ha i kjøleskapet, ellers så frøs det, og jeg sov i vintersovepose hele vintern. I tillegg så jobbet jeg ute på dagen, så jeg var konstant i kulda, kan man si. Stearinlysa stod på stueboret og flagra om det var bittelittegranne vind ute. Nå bor jeg i en leilighet med vannbåren varme og så mye ved jeg vil ha, det er uvant. Og det blir faktisk for varmt for meg her. Hørtes veldig ut som en tidligere bosituasjon jeg hadde. Det var koselige tider,men ikke så koselig som lyden av en vedpeis som brenner. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sitte foran peisen under et godt og varmt teppe <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 I dag er det så kaldt at jeg for første gang skrur på ovnen på kontoret. Normalt sett klarer maskinene her å varme opp rommet tilstrekkelig.. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 22 grader her på kontoret.. og jeg sitter her fortsatt med frakken på!.. tar på meg lue nå! hater kulda. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 God morgen, folkens! Har funnet ut at jeg ikke er en person som egner meg til å være på skolen alle timene i løpet av en uke. Sitter i førstetimen nå med en dundrende hodepine og er ekstremt utmattet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 det er vi alle innimellom, men vi gjør det alikavell, Olum finni ut at de ikke er spesielt gode til å måke rundt omkring her, ettersom i går hadde de måkt opp en svær snøhaug midt i krysset i gata. haha de skjønte visst ikke helt hvor de skulle gjøre av det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dårlig måking er det verste jeg vet. Som fotgjenger er det livsfarlig å bevege seg utenfor i disse tider. All snøen er måkt opp på fortauet, så man blir tvunget ut i veien. Når man da gjerne går i mørke klær og det er mørkt ute, er det ikke alltid like lett for bilistene å se oss. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 shait å være tett i nesa å. Det er så kjedelig å være hjemme, og når jeg skulle legge på ved på ovnen krabba det en big-ass ederkopp ut av veden. jeg haaater edderkopper. hater alt når jeg er syk, untatt dere da :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 22 grader her på kontoret.. og jeg sitter her fortsatt med frakken på!.. tar på meg lue nå! hater kulda. 22 grader og du sitter med frakk og lue? O_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg