Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har fått litt dilla på det. Og det går greit nå som jeg prøver å slutte med nikotin, tar fram en nøtt når jeg får behov. Og jeg kan by folk på en nøtt også. Og kanskje bruke artige ordspill. Men det er sjelden jeg tør det altså.

Edit: Fått dilla på hasselnøtter altså, ikke den nikotinfrie snusen. Selv om den ikke er så verst egentlig.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen, var trøtt som en spade istad og nå? Neeeeh. *knaske hasselnøtter* Eller hæææææisellnøts.

Jeg spiste to svære poser med nøtter i julen. Jeg kan ikke se på en nøtt lengre. Gawd. :no:

Definer svær.

Svær som i Snublefot svær. Som egentlig ikke er så svært. Men svært nok for Snublefot. Klokere? :innocent:

By på en nøtt. Ikke verdens beste ordspill.

Lenke til kommentar
Bussholdeplass? Nå er jeg ikke helt med, opplys meg. Jeg husker ikke så mange / noen av de jeg traff i fjor.
Jeg husker ikke helt detaljene rundt det, men du nevnte en kvinne du hadde snakket med i flere timer på en bussholdeplass. Det regnet vist mye og du virket så smått betatt.
Lenke til kommentar
Bussholdeplass? Nå er jeg ikke helt med, opplys meg. Jeg husker ikke så mange / noen av de jeg traff i fjor.
Jeg husker ikke helt detaljene rundt det, men du nevnte en kvinne du hadde snakket med i flere timer på en bussholdeplass. Det regnet vist mye og du virket så smått betatt.

Hmm, var dette ca juli, i Stavanger og ble det et dikt kalt "Summer rain" ut av det hele? :p

Lenke til kommentar
Jeg har fått litt dilla på det. Og det går greit nå som jeg prøver å slutte med nikotin, tar fram en nøtt når jeg får behov. Og jeg kan by folk på en nøtt også. Og kanskje bruke artige ordspill. Men det er sjelden jeg tør det altså.

"Kan æ få benøtte dæ?"

Lenke til kommentar
Hmm, var dette ca juli, i Stavanger og ble det et dikt kalt "Summer rain" ut av det hele? :p
Det har jeg ingen anelse om, men jeg anser det som meget sannsynlig. post-49161-1260531530.gif

He he, i så fall ... Ja, jeg var betatt av henne, men hun virker ikke spesielt interessert, men jeg skal vel ikke si for mye. Hu har bruker her, nekter å si meg hvem a er, og kjenner Milanjo :p

Men joda, den godeste frøkna der liker jeg. ^^

Fantastisk å prate med, samt å være rundt. Må finne meg ei sånn ei når jeg flytter hjem :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...