Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÅHÅHÅHÅNÅNÅNÅ. Ufint, Herr Brun. Pass på så ikke ungene hører det.

Vel, jeg får legge meg og fundere over hvorfor folk noen gang så det nødvendig å kutte de fire bokstavene "eren" fra det ukompliserte ordet "samboeren". Jeg har issues.

Natta!

Oppfør deg, Bytex.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Men samboer høres bedre ut enn hybelkamerat. Og dette er jo i og for seg en leilighet :p
Romkamerat er vel et fint alternativ? I følge dokpro er samboer definert som "en partner som en bor sammen med uten å være gift". For mitt vedkommende gikk jeg fra å tro du kanskje hadde hooket opp med hun du traff på en bussholdeplass for en stund siden, for så vurdere både en hund, en ape og en eventuelt mørkhudet kompis før jeg raskt akseptere et homofilt samboerskap mellom deg og en ukjent mannsperson. :mellow:
Lenke til kommentar
Vel, jeg får legge meg og fundere over hvorfor folk noen gang så det nødvendig å kutte de fire bokstavene "eren" fra det ukompliserte ordet "samboeren". Jeg har issues.

Latskap! :D

Men samboer høres bedre ut enn hybelkamerat. Og dette er jo i og for seg en leilighet :p
Romkamerat er vel et fint alternativ? I følge dokpro er samboer definert som "en partner som en bor sammen med uten å være gift". For mitt vedkommende gikk jeg fra å tro du kanskje hadde hooket opp med hun du traff på en bussholdeplass for en stund siden, for så vurdere både en hund, en ape og en eventuelt mørkhudet kompis før jeg raskt akseptere et homofilt samboerskap mellom deg og en ukjent mannsperson. :mellow:

Romkamerat ja, den tenkte jeg ikke over engang.

Forkorte det ned til "romka" eller kanskje "romkam" da "romka" høres for mye ut som et annet ord :p

"Romkam" høres igjen ut som mye annet, f.eks. ting som passer meg og min fascinasjon for webcam og overvåkningskamera.

Vel, vi er parners in crime, præhæ.

Bussholdeplass? Nå er jeg ikke helt med, opplys meg. Jeg husker ikke så mange / noen av de jeg traff i fjor.

Jeg liker fantasien din. :)

*kaste snus på*Kom deg i seng! :p

Do din mokkete gut!

Uff, ikke minn meg på snus. *riste* Den nikotinfrie snusen jeg har, med kakao og hvete er god altså! Mmmmm!

Vet hvordan det er. Jeg har en nikotinfri med kardemomme og pepper. Helt jævlig :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...