Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 *prøve og gjenoplive tråden men munn til munn* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvorfor monroes? Hvorfor, hvorfor, hvorfor? Hm, straight outta C-bygget på Årstad. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Pix Espen, Pix. Det der vil jeg se. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Søt dame. Digger frisyren Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ikke for å være slem men..hun var jo ikke spesielt pen heller. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Pix Espen, Pix. Det der vil jeg se. x) du får se de når du henter sagen hvor langt blad vil du ha? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 du får se de når du henter sagen hvor langt blad vil du ha? Lengst mulig, vil jeg tro. Vet aldri hvor dype folk er når man bruker motorsag. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvorfor monroes? Hvorfor, hvorfor, hvorfor? Hm, straight outta C-bygget på Årstad. Laila? Eller Helene? Oo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Lengst mulig, vil jeg tro. Vet aldri hvor dype folk er når man bruker motorsag. ^^ da gjør jeg klar den store sagen med blad på 1.25 meter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ooh, Espen, jeg drømte om deg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvorfor monroes? Hvorfor, hvorfor, hvorfor? Hm, straight outta C-bygget på Årstad. Laila? Eller Helene? Oo Vet ikke hva hun med grønne dreads het. Laila endte vel opp på media... (hvis vi tenker på hun samme 8D). Blått hår/barberte felter/wtfux? In MY B-bygg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg må løpe. Slaktertid! Snakkes, folkens! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ooh, Espen, jeg drømte om deg trygt og legge det ut her? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hva er det egentlig vi snakker om nå? =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja jøss, var bare uskyldig flørting og tafsing på meg i miniskjørtet til søss etter at dere hadde gifta dere o_O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 da gjør jeg klar den store sagen med blad på 1.25 meter Dette kan bli blodig, ehm, moro. Jeg mente moro. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja jøss, var bare uskyldig flørting og tafsing på meg i miniskjørtet til søss etter at dere hadde gifta dere o_O hvaff ;o ho skal jo gifte seg med meg da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Datasmurf Oo....i say no more. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja jøss, var bare uskyldig flørting og tafsing på meg i miniskjørtet til søss etter at dere hadde gifta dere o_O jeg vil ikke gifte meg med ho ho er en værre tøs enn meg jo Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Først stiller hun meg et spørsmål, også når jeg svarer med et spørsmål, løper hun avgårde for å bade i blod... Feck? :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg