Br0dskive Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sannsynligvis ikke. Jeg vil ha det! Haha, hadde vel ikke sagt nei om jeg hadde fått det! Da hadde bare spørsmålet blitt; Hvordan i "¤%#& skal jeg få plass til dette i hagen min som er ca 20 kvadrat? Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Dele opp i flere etasjer? Endret 6. januar 2010 av christinahk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Awesome! Bygge det som et parkeringshus. Skal ha presentasjon om folkedikt i norsk i morge. Hva tror dere om å fortelle dette eventyret på slutten? http://www.acm5.com/vgs/1_tegnspraak/pdf_b...rforbjornen.pdf Bra eller skikkelig fail? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvem er det som bor der, da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 "Das Boot (Zilent Redive)" av Klaus Doldinger er awesome! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) U96 sin er myyye tøffere. 1-2-3-techno. Men vet dere HVA? Rihanna har hooket opp med Justin Timberlake, men vil bare ha kroppen hans! Gærning assa! Endret 6. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ang. bassenget så ligger det i Chile og heter San Alfonso del Mar. Det er verdens største svømmebasseng og har et areal på 8 hektar. Vannet pumpes inn fra Stillehavet og blir filtret og behandlet før det pumpes ut i bassenget. U96 sin er myyye tøffere. 1-2-3-techno. Hmm, det kan være der jeg har hørt den før. For sangen virker kjent, bare jævlig chill. Kom på radioen mens jeg sto og vaska opp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Se filmen hos Youtube Rocka fjortisdiskoer på starten av 90-tallet! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kan ikke dere finne på no moro å si? Er deppa and i dont know why Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ok. Hva er forskjellen på Tiger Woods og Julenissen? Julenissen stopper etter 3 ho's. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ok. Hva er forskjellen på Tiger Woods og Julenissen? Julenissen stopper etter 3 ho's. Tok den sist:) Try again Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Også min personlige favoritt; Hvorfor fikk aldri Adolf Hitler lappen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han var for hard på gassen! * Trommer og symbal som smeller * Endret 6. januar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Se filmen hos Youtube Det skulle vert utdelt nakkeskudd til de som produserer slikt graps. Originalthemet er derimot feiende flott, nesten like bra som filmen selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er nesten sikker på at det eksisterer et dedikert helvete til slike. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor er det så kaldt nå? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Er det noen her som ikke blir føkket i hele legemet, etter en løpe tur på en tredemølle? Tror du kan ha stor nytte av et lite orddelingskurs Tredemøller er helt håpløse å springe på.. Spring/jogg ute i skogen, det ujevne underlaget er mye bedre for ryggen. Forresten, er det noen som vet hvor jeg kan laste ned "Das Boot" (filmen)? Lovlig selvsagt Endret 6. januar 2010 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hvorfor er det så kaldt nå? Det er global oppvarming på gang skjønner du vel. Btw: http://5secondfilms.com/watch/224 Endret 6. januar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor er det så kaldt nå? Det er midtvinter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor er det så kaldt nå? Kald luft som har blåst inn fra Sibir. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Forresten, er det noen som vet hvor jeg kan laste ned "Das Boot" (filmen)? Lovlig selvsagt Ikke lovlig. Men hvis du liker den så kan jeg anbefale deg å se miniserie-versjonen. Selv så jeg først den vanlig versjonen og digga den. Så så jeg Directors Cut og kunne ikke skjønne hvorfor den var kutta ned. Til slutt så jeg miniserie-versjornen (står "uncut version" noen steder) og synes den var enda bedre enn DC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg