Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mikkels taco-chili pasta = win

May I ask for the recipe?

Easy win:

1/2 chili med eller uten frø ettersom du behager selv

Random chilikrydder

Random spisskumen

Kjøttdeig

Dolmio ekstra krydret

Random pasta ca 1 neve pr.200g kjøttdeig

Takk :wee:

EDIT: Lagrer oppskriften i oppskriftstråden :)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bah!Hva med litt snus og en kopp pulverkaffe? :p

Altså, nyttårsforsettet mitt var å slutte med snus og røyk, og jeg har faktisk holdt meg unna det siden nyttårsaften. :p Og jeg fikk espressomaskin til jul, så nei takk. Blitt fin på det nå, vettu. :wee:

25kr da?

I timen ja?

Og jeg får like godt si det jeg sier til alle jeg skal ha sex med:

Nå kommer du til å føle et lite stikk! :wee:

Måne var søt, hadde en slik en før! :fun:

Edit: Måne, ikke måke.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Jævlig artig, og veldig bra multiplayer. Men med 17 millioner forskjellige våpen (eller hvor mange det er) så kan det bli litt mye. Artige NPC's og artig historie da. Vil si det er verdt pengene. :)

Edit: Har prøvd en av tilleggspakkene, er veldig fornøyd med den også. Har kommet ut to stykker, og den som kom ut sist har jeg ikke prøvd ennå.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg Bjerkes spicy pizza- og kebabdressing. Den gjør også alt spisbart. Til og med butikkjøpte fiskeboller. Vel, når de gratineres med ost og dekkes av karrisaus i alle fall. Når jeg tenker meg om, skip dressingen, bare ha det hele i en ildfast form og kjør det i ovnen i x antall minutter og på y varme. :D

Lenke til kommentar
Bruker noen av dere vinklet tastatur?

Biltema-tastaturet jeg bruker er ikke helt optimalt og et slikt fancy ergonomisk tastatur med knekk på midten frister.

Vinket tastatur?

Noe som dette du tenker på?

00000118549-MicrosoftNaturalErgonomicKeyboard4000-large.jpg

Noe slikt ja, men kanskje med enda større vinkel.

112.1.0.jpg

338007.jpg

Jeg mener å ha prøvd et slik for årevis siden og at det var avslappende og godt å skrive når det var litt vinkel på tastene.

For de som vurderer noe slikt har komplett.no gode tilbud her om dagen, bandt annet Logitech Cordless Desktop Comfort Laser til 299 eller Logitech Cordless Wave Keyboard til 199. Jeg prøver meg på førstnevnte nå, så får vi se om det er brukbart. Prisen er ihvertfall upåklagelig. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...