Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 @Nyhus: I like! Det spillet skal jeg ha da det en gang kommer! Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er også trøtt... Pannekaker høres godt ut! Jeg hadde egentlig tenkt å bake brownies, men så ble jeg så trøtt og slapp plutselig... Blæææ... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er også trøtt... Pannekaker høres godt ut! Jeg hadde egentlig tenkt å bake brownies, men så ble jeg så trøtt og slapp plutselig... Blæææ... Hmmm. jeg spiser is Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vaske opp og så lage bønner, eller bare gi faen og heller sitte her? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 @Nyhus: I like! Det spillet skal jeg ha da det en gang kommer! 3Drealms er konk, så mest trolig kommer det aldri. Sært de ikke har klart å selge det videre til en annen utvikler riktignok. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte lærere hr fått stilling som lærer. Dette er EKSTREMT forjævelig når du har personen som kontaktlærer... VG2 startet som nok et motivert år, jeg hadde jobbet mye og hardt for og bli såpass motivert og kom gjennom VG1 med HØYE karakterer. Så var det ny linje i byyn istedet for og dra helt til horten. Hørtes jaggu fint ut... Heelt til vi møttet læreren. Nå har jeg totalt mistet motivasjonen for og i det hele tatt møte opp på skolen, og er nesten villig til og drepe denne læreren bare for og unnga og måtte se så mye som trynet hans. Takk til deg for og ha totalt ødelagt VG2 for meg og resten av klassen med ditt sure nærvær og din dårlige læring. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er også trøtt... Pannekaker høres godt ut! Jeg hadde egentlig tenkt å bake brownies, men så ble jeg så trøtt og slapp plutselig... Blæææ... Skal jeg komme å lage til deg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva underviser vedkommende i? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mikkels taco-chili pasta = win Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mikkels taco-chili pasta = win Sharing is caring. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mikkels taco-chili pasta = win May I ask for the recipe? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva underviser vedkommende i? El fag. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Er alle enige om at han underviser dårlig eller legger du ord i andres munn? Edit: Der ble det stille Endret 6. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Noen som har lyst til å hilse på Måne? Jeg er glaaad Hun ankom i en aaalt for liten eske til en sånn søtnos, så hun har fått seg et ordentlig bur og en veeldig glad eier:) Endret 6. januar 2010 av SpecialForce Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) uff så trøtt jeg blei da. hadde det ikke vært for at jeg har n oppgave å gjøre nå så hadde jeg lagt meg Edit: hallo måne Endret 6. januar 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Middag idag: Orientalsk gryte Nam nam Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) uff så trøtt jeg blei da. hadde det ikke vært for at jeg har n oppgave å gjøre nå så hadde jeg lagt meg Er i same situasjon, har lova nokre klassekameratar å steppe inn som ekstralærar i matte i morgon, så må gå gjennom stoffet før eg skal i elden... Edit: Er litt redd no, sidan Måne kom inn i kafèen. Er livredd fuglar. Endret 6. januar 2010 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mikkels taco-chili pasta = win May I ask for the recipe? Easy win: 1/2 chili med eller uten frø ettersom du behager selv Random chilikrydder Random spisskumen Kjøttdeig Dolmio ekstra krydret Random pasta ca 1 neve pr.200g kjøttdeig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg