Latias Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Superundertøy, feltskjorte og Nato-genser = Win Superundertøy er virkelig win, ja. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er jeg "den utskrivningspliktige"? HUh? Har et skjema hvor det står "Den utskrivningspliktiges underskrift". Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis noen har Steam og vil ha Half Life 2 så har jeg en lisens til overs. jeg tar gjerne Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis skjemaet er til deg, så ja. Det er info-skjema til forsvaret, right? Fordi du er blitt 16-17 eller hvor gammel det nå er man er. Året før du skal til sesjon i alle fall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvor stort er rommet du skal varme opp? Godt spørsmål. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hvis noen har Steam og vil ha Half Life 2 så har jeg en lisens til overs. jeg tar gjerne Send meg mailadressen din på PM så sender jeg det via steam. Endret 6. januar 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ny tråd som er win i OT baren Sjekk ut den om oppførselskarakter ^^, fsx er TS Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Har aldri fått til Red Alert eller Command&Conquer type spill. Skjønner ikke hvor mange av hver unit jeg skal bygge (hva er for mye, hva er for lite), eller hvor mange bygg av hver type som er nødvendig..er litt misunnelig på folk som skjønner seg på de RTS-spillene siden det er så mange classics i den genren. Selv failer jeg om og om igjen på 2. oppdraget på red alert og gidder ikke mere. For meg er ikke RA2 forbundet med annet enn frustrasjon og hat. Endret 6. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 wuhu. trøtt. jeg og. Wuhuu, pannekaker. jeg og. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 wuhu. trøtt. Pannekaker over trøtthet any day of the week. Jeg er riktignok trøtt i tillegg, tidlig oppe i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Ny tråd som er win i OT baren Sjekk ut den om oppførselskarakter ^^, fsx er TS Han er alltid morsom. La inn et innlegg. Er det noen som tar budskapet mitt, mon tro? Endret 6. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Pannekaker over trøtthet any day of the week. Jeg er riktignok trøtt i tillegg, tidlig oppe i dag. Neh. Trøtthet ftw. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ny tråd som er win i OT baren Sjekk ut den om oppførselskarakter ^^, fsx er TS Han er alltid morsom. La inn et innlegg. Er det noen som tar budskapet mitt, mon tro? Genialt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) You're an inspiration for birth control I'll rip your head off and shit down your neck! Damn, you're ugly. Hmm, don't have time to play with myself. Nukem 'till they glow, then shoot 'em in the dark! Blow it out your ass! Eat shit and die! Guess again, freakshow. I'm coming back to town, and the last thing that's gonna go through your mind before you die... is my size- 13 boot! Jeg håper så intenst at Duke Nukem forever på magisk vis blir gitt ut. Jeg hadde kjøpt det spillet om så det ble solgt til 2k stk. Endret 6. januar 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fy søren. Kaldt :| Sitter her med ei 1,5-litersflaske fylt med kokende vann for å varme henda mine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg håper så intenst at Duke Nukem forever på magisk vis blir gitt ut. Jeg hadde kjøpt det spillet om så det ble solgt til 2k stk. Jeg hadde også gladelig kjøpt spillet til 2k, selv om det skulle være rævdårlig. 2k er ikke mye for en del legendarisk gaminghistorie Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) 2k er ikke mye for en del legendarisk gaminghistorie Skal jeg love deg. Duke is awesome *clapclapclap* edit: hahahaha Epic å legge skylda på world of warcraft. Satan så utrolig konge grafikken på DNF ser ut. Håper utrolig at de på et eller annet vis gir ut det de har laget av spillet på nett elns. Endret 6. januar 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 wuhu. trøtt. jeg og. Jeg også Wuhuu, pannekaker. jeg og. Jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg