Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri fått til Red Alert eller Command&Conquer type spill. Skjønner ikke hvor mange av hver unit jeg skal bygge (hva er for mye, hva er for lite), eller hvor mange bygg av hver type som er nødvendig..er litt misunnelig på folk som skjønner seg på de RTS-spillene siden det er så mange classics i den genren. Selv failer jeg om og om igjen på 2. oppdraget på red alert og gidder ikke mere.

For meg er ikke RA2 forbundet med annet enn frustrasjon og hat.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Duke_Nukem_PSP_DS.jpg

You're an inspiration for birth control

I'll rip your head off and shit down your neck!

Damn, you're ugly.

Hmm, don't have time to play with myself.

Nukem 'till they glow, then shoot 'em in the dark!

Blow it out your ass!

Eat shit and die!

Guess again, freakshow. I'm coming back to town, and the last thing that's gonna go through your mind before you die... is my size- 13 boot!

Jeg håper så intenst at Duke Nukem forever på magisk vis blir gitt ut. Jeg hadde kjøpt det spillet om så det ble solgt til 2k stk.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg håper så intenst at Duke Nukem forever på magisk vis blir gitt ut. Jeg hadde kjøpt det spillet om så det ble solgt til 2k stk.

Jeg hadde også gladelig kjøpt spillet til 2k, selv om det skulle være rævdårlig.

2k er ikke mye for en del legendarisk gaminghistorie :wee:

Lenke til kommentar
2k er ikke mye for en del legendarisk gaminghistorie :wee:

Skal jeg love deg. Duke is awesome *clapclapclap*

edit:

hahahaha

Epic å legge skylda på world of warcraft.

Satan så utrolig konge grafikken på DNF ser ut. Håper utrolig at de på et eller annet vis gir ut det de har laget av spillet på nett elns.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...