Skjelvgråt Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nja, kanskje. Lyder best synes jeg når det er i ett ord. Jaja får sende PM til TSP eller hva han het om nickbytte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Si meg, quakieboy, hvorfor bruker du "sgt" og ikke "sjt"? "sgt. bastard" eller noe sånn ville vært logisk, men "sgt. drittsekk" gir jo ingen mening. Det sier du bare fordi du er så innmari army. Alle skjønner hva han snakker om Sgt. ser teit ut. Sjt. gjør ikke det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nja, kanskje. Lyder best synes jeg når det er i ett ord. Jaja får sende PM til TSP eller hva han het om nickbytte. Innholdsansvarlig? Then Dotten is your man! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ok ! Thanks for the tips ;;P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jo ja det kan jeg jo gjøre. Men skal det da være sjt.drittsekk eller sgt.bastard. Hvilken av dem lyder best? Sjt. Drittsekk. Eventuelt bare Drittsekk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Når jeg ser Sjt. tenker jeg på sjit. Men, opp opp og avgårde, jeg skal på butikken. Om jeg får start på bilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Når jeg ser Sjt. tenker jeg på sjit. Me2. Da kan han jo bytte til Sjt sekk Endret 6. januar 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg fryser :|Blir jo ikke varmere enn 20 grader her inne. Det er 40 grader varmere enn ute, så du burde vel greie å overleve. Det er klart, men likevel :| Når jeg ser Sjt. tenker jeg på sjit. Men, opp opp og avgårde, jeg skal på butikken. Om jeg får start på bilen. Kjører du om Steinkjer? Jeg føler for å bruke opp de 22 kronene mine på noe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Anyways sjekke : http://www.dagbladet.no/2010/01/06/kultur/.../spill/9796485/ 4chan er så episk. Skulle ønske jeg skjønte noe av sida så jeg kunne ha joinet inn på sånt. Alt er jo bare fuckings random. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Alt er jo bare fuckings random. that's the fucking point Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå sluttet selvfølgelig G25 pedalene mine å virke. Jaja, fikk fri idag siden 10:30, årsak: Under 16c på skolen hehe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 that's the fucking point et eller annet system må det jo være :| Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 System? på 4chan? Nei, egentlig ikke. Folk bare poster random crap, og av og til så dukker det opp en gullgruve. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 et eller annet system må det jo være :|Joda. Det er forskjellige kategorier. Du har en kategori for gif. Du har en kategori for sexy jentebilder, du har en kategori som heter request hvor du kan laste opp et bilde og be om fler av samme dama f.eks. Og så har du /b/. Også kjent under navnet random. Og den er rett og slett random. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Og den er rett og slett random. Bingo. System i kaoset er det dog. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kjører du om Steinkjer? Jeg føler for å bruke opp de 22 kronene mine på noe Må mer enn 22 kroner til for å få meg til sengs, smukken! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kjører du om Steinkjer? Jeg føler for å bruke opp de 22 kronene mine på noe Må mer enn 22 kroner til for å få meg til sengs, smukken! Bah! Hva med litt snus og en kopp pulverkaffe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kjører du om Steinkjer? Jeg føler for å bruke opp de 22 kronene mine på noe Må mer enn 22 kroner til for å få meg til sengs, smukken! 25kr da? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lei av vinteeeer... Altså, mørket da, ikke vinteren, men det går jo hånd i hånd. Jeg vil ha lysere dager : [ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lei av vinteeeer... Altså, mørket da, ikke vinteren, men det går jo hånd i hånd. Jeg vil ha lysere dager : [ Jorda jobber med saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg