Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er definitivt allmennkunnskap. Og man sier ikke "penissymbol", men "fallossymbol" om en hel haug med ting, f. eks. eiffeltårnet, en del pokaler (http://whatthe.blogetery.com/files/2008/05...le-athletes.jpg), sverd osv.

Penisforlenger?

Penis. Manndom.
Problemet er at ordet fallos dekker så mye mer. Vil du se på washington monument og si at det var en stor penis eller manndom? Det faller nok ikke i god jord. Like fullt kan man si at det er en fallos.

Penisforlenger, derimot.
Lenke til kommentar
Penis. Manndom.
Problemet er at ordet fallos dekker så mye mer. Vil du se på washington monument og si at det var en stor penis eller manndom? Det faller nok ikke i god jord. Like fullt kan man si at det er en fallos.

Penisforlenger, derimot.

Ville ikke kalt Washington Monument for en penisforlenger. Sorry.

Lenke til kommentar
Ville ikke kalt Washington Monument for en penisforlenger. Sorry.
Forsåvidt enig, på akkurat det eksempelet tror jeg faktisk ordet penis passer bedre.

Jeg hater nav! Jeg hater navn! Jeg hater nav! JEG HATER NAV!
Velkommen i klubben. Anbefaler deg å flytte til sola, snille, snille damen.

Men hva har de funnet på nå?

Lenke til kommentar

Alle på NAV må kunne MINST 20 samtale emner.

Hvordan skal EN person kunne det? Oo

NAV er uoverskikkelig og rotete....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Velkommen i klubben. Anbefaler deg å flytte til sola, snille, snille damen.

Ikke noe spesielt, egentlig. De bare surrer noe jævlig når man ringer til de, og "jada, setter deg over" så setter de deg over til feil person, og så må man snakke med noen andre og vente og vente og vente.

Lenke til kommentar
Ikke noe spesielt, egentlig. De bare surrer noe jævlig når man ringer til de, og "jada, setter deg over" så setter de deg over til feil person, og så må man snakke med noen andre og vente og vente og vente.
Hm. Flytt til sola.

Snille damen der setter en ikke over, hun bare setter deg på vent mens hun ringer og finner ut av ting for deg. Kjapp er hun også, rakk ikke å bli lei av ventemusikken engang.

Lenke til kommentar
velkommen i klubben. Anbefaler deg å flytte til sola, snille, snille damen.

Ørten minutter på vent på telefonen for å be om å sette meg over til saksbehandleren min, som jeg selvsagt ikke husket navnet på. Så blir man satt over og venter nye ørten minutter. Så viser det seg at idioten i andre enden av telefonen har satt meg over til vakt-telefonen for forvaltningen eller noe sånn skit! Altså ikke noen som kan hjelpe meg i det hele tatt når det er saksbehandleren min jeg prøver å nå. Ikke kan de sette meg videre over heller. Så jeg må ringe opp på nytt og be om å bli satt over på nytt. Det vil si at jeg må sitte på vent i ørten minutter til.

Da jeg ringte opp nå akkurat så fikk jeg en litt mindre idiot da. Denne gangen klarte de å sette meg over til riktig sted, men det var ikke noe svar så saksbehandleren min var antagelig ikke på kontoret akkurat da. Hu skulle legge igjen beskjed om at jeg skulle bli ringt opp igjen da. Og det skal visst skje innen slutten av arbeidstiden i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...