Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hva er d egentlig som gjør meg til et troll lissom? Nei, en har fått bekreftet det så slapp av, en gnir det bare inn "lizm". det heter lxm "lxm" dah javel jah... =/ skal ALLE her inne (bortsett fra Espen^^) hakke ned på meg ellr? ='( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Oh god. Espen, ikke la henne begynne. Vær så snill. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Old! ansiktstatoveringer er som vin. Blir bare bedre med årene. Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tja =D. søtt troll meg søtt troll, ellr? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hellaah: Ta det med ro, det verste de gjør er å erte. Ingen som faktisk mener noe direkte vondt med noe av det de skriver. =) Bare vær glad tøseregelen er her, ellers vil jeg tippe det hadde blitt enda verre. x) Eplefe: Det der var sinnsykt stilig. Eller, han kunne spart seg det på haka, men det ved øynene var faktisk pent. oO Endret 4. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Låner du meg en? =D bare stikk innom i kveld du Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Oh god. Espen, ikke la henne begynne. Vær så snill. =/ begynne med hva da? Hellaah: Ta det med ro, det verste de gjør er å erte. Ingen som faktisk mener noe direkte vondt med noe av det de skriver. =) Bare vær glad tøseregelen er her, ellers vil jeg tippe det hadde blitt enda verre. x) Eplefe: Det der var sinnsykt stilig. Eller, han kunne spart seg det på haka, men det ved øynene var faktisk pent. oO okei. men hva er tøseregelen forno enkli? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg skal ikke ha noe i ansiktet vet jeg Oo. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 skal ALLE her inne (bortsett fra Espen^^) hakke ned på meg ellr? ='( den var rettet mot b-real da.... meg søtt troll, ellr? det tør jeg ikke uttale meg om men mente det på bildet Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva skjer med at nettet klikka maksimalt akkurat i den perioden jeg skulle ha Metallicabilletter da. Bah Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Rolig, rolig. La henne få tid på seg til å skjønne hvordan det er her i DNFK. Endret 4. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 bare stikk innom i kveld du Flott, skal se om jeg rekker det. x) okei. men hva er tøseregelen forno enkli? Det er den regelen som sier at posting frem og tilbake mellom to personer (fx) om hvor søt den andre er ikke er lov. Skal stå i første post eller.no, eventuelt være linket til. =) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Rolig, rolig. La henne få tid på seg til å skjønne hvordan det er her i DNFK. sitter og forklarer fortløpende b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 God morgen, frender! Slik en herlig dag med lav sol, ja? Får en til å ønske seg til Kalifornien... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Gamle folk med kroppskunst. Jeg så et bilde av noe som må ha vært en krysning av Lucky Diamond Rich og julenissen. Oo Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 skjønner... skal bare skrive bokmål, sånn som jeg snakker. hvis det virkelig er så mange som ikke liker sånn jeg skriver, å jeg skal prøve å "smarte meg opp" litt, sånn at dere ikke forstår hvor dum jeg egentlig er! ^_^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Eplefe, det bildet med han eldre mannen var i grunn ganske pent! Sånn kunne jeg tenkt meg å være om x antall år Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvorfor monroes? Hvorfor, hvorfor, hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg