Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rekner med det eg her har utheva gjekk deg hus forbi...
Jepp, beklager så meget, gitt.

 

 

Trudde det var allmennkunnskap, burde iallefall vera det. (Eller?)

Nå vet faktisk jeg hva det betyr, men hvordan i svarte du får det til å bli allmennkunnskap? Hvilken nytte har man egentlig av å kunne det, utenom for å bruke store ord? Finnes mange lignende utrykk som også er mer presise og norske.

Lenke til kommentar
Nå vet faktisk jeg hva det betyr, men hvordan i svarte du får det til å bli allmennkunnskap? Hvilken nytte har man egentlig av å kunne det, utenom for å bruke store ord? Finnes mange lignende utrykk som også er mer presise og norske.

 

Hiss ned, er ikkje meininga å tre opp på ein pidestall her. Syns bare at ordet fallos er så betagande og flott at alle burde kunne det. Iallefall dei av oss som nyttar tida på eit mannsdominert forum... :blush:

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar
Nå vet faktisk jeg hva det betyr, men hvordan i svarte du får det til å bli allmennkunnskap? Hvilken nytte har man egentlig av å kunne det, utenom for å bruke store ord? Finnes mange lignende utrykk som også er mer presise og norske.

Det er definitivt allmennkunnskap. Og man sier ikke "penissymbol", men "fallossymbol" om en hel haug med ting, f. eks. eiffeltårnet, en del pokaler (http://whatthe.blogetery.com/files/2008/05...le-athletes.jpg), sverd osv.

 

Fallos er et godt og velbrukt ord. La oss bruke det. Hvilket ord skulle man brukt ellers?

Penis. Manndom.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg bare skal legge meg igjen. Det er is på innsiden av huset :|

 

skole?! jobb?!

What? Hva er det? :p

 

Nei, jeg har skole 2 dager i uka jeg, og jobb har jeg ikke. Burde vel hatt det ja, men, nei :p

 

Jeg tror jeg bare skal legge meg igjen. Det er is på innsiden av huset :|

 

Sånn mener du?

*bilde*

Så ille er det ikke, enda :p

Lenke til kommentar
Nopros: Jeg har gjort det alt. Dæven så snill jeg var i dag, da. :D

Takk, navnebror :love:

 

De som ikke er venn med meg kan godt legge meg til. :p

 

****@hotmail.com

Greit å legge deg til på MSN når du ikker online :wee:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...