Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pinup:

Protip: Fyll to tomme halvanneliters brusflasker med så varmt vann du har i springen og pakk de inn i et putevar. De holder varmen natta gjennom om de ligger under dyna. Siden de har plass til mer vann holder de varmen mye lenger enn "vanlige" varmeflasker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kjellerleilighet med varmekabler i alle rom her, så jeg sprader rundt i boxer og shorts. Stemmer, ikke noe mer enn boxer og shorts :wee:

Same here.

Basment-Five!

(not Austrian)

Lenke til kommentar
Fortell nå. Ikke noe hemmelighetskremmeri her i gården.

Studerer, ja. Har pedagogikk som hovedfag hjemme, men her studerer jeg engelsk og psykologi. Sistnevnte begynner jeg ikke med før om ~2 uker. Veldig skremmende, men håper det blir bra. Blir alltid noe så inni helvetes nervøs før jeg skal begynne på noe nytt. Irriterende. Dessuten føler jeg at juleferien var for kort!

Hvor har du tenkt deg neste år? :O Skal du reise, eller skal du på utveksling? Hva studerer du?

Nope. aldri.

Kult, går som regel bra, synes alltid selv det er spennende å begynne på nye ting. Juleferien min var 2,5 uker, holder i massevis!

Neste år blir enten london, bergen eller tr.heim. Går på realfag v/ videregående for øyeblikket!

@Cyph: long time no see. sap?

Ballus: Eh, du har jo lagt ut flere bilder av deg selv?

Hvis du finner dem skal du få en slikkepinn!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Neste år blir enten london, bergen eller tr.heim. Går på realfag v/ videregående for øyeblikket!

Ble ikke dette ytrett ifjor også?

Lenke til kommentar
Ooh, Randaberg, der gikk venninna mi på skolen, og faren til en kompis bor der, så kompisen min pleier å være der, mens jeg er hos farmor i Stavanger ^^

Dritt plass ikke sant?

Randaberg eller Stavanger? :p

Jeg har egentlig ikke noe forhold til førstnevnte, men Stavanger by er i mitt hjerte for evig og alltid :love:

Randaberg:P stavanger er også dritkjedelig by da:P

Hva er kjedelig med Stavanger? Du burde prøve Trondhjem. Eneste interessante der, er utestedet Familien.

Lenke til kommentar
Er vel heller deg jeg bør stille det spørsmålet til. Jeg har jo hengt på forumet -- hvor har du vært? ;)

Som sagt tidligere, twitter og stumbleupon. og litt AFK.

Ballus: Hvis du husker meg skal du få en slikkepinn.

Lett. du hadde en gang et sykt langt nick. Anti-noe.

HVER gang Ballus kommer inn i DNFK er det diskusjoner rundt om han er hunkjønn eller hannkjønn - uten unntak. Det er en gutt.

Jeg gidder ikke lete, men det finnes unntak.

Lenke til kommentar
Ooh, Randaberg, der gikk venninna mi på skolen, og faren til en kompis bor der, så kompisen min pleier å være der, mens jeg er hos farmor i Stavanger ^^

Dritt plass ikke sant?

Randaberg eller Stavanger? :p

Jeg har egentlig ikke noe forhold til førstnevnte, men Stavanger by er i mitt hjerte for evig og alltid :love:

Randaberg:P stavanger er også dritkjedelig by da:P

Hva er kjedelig med Stavanger? Du burde prøve Trondhjem. Eneste interessante der, er utestedet Familien.

Ikke hør på sjur. Trondheim er fantastisk.

Samfundet :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...