Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ooh, Randaberg, der gikk venninna mi på skolen, og faren til en kompis bor der, så kompisen min pleier å være der, mens jeg er hos farmor i Stavanger ^^

Dritt plass ikke sant?

Randaberg eller Stavanger? :p

Jeg har egentlig ikke noe forhold til førstnevnte, men Stavanger by er i mitt hjerte for evig og alltid :love:

Lenke til kommentar
Ooh, Randaberg, der gikk venninna mi på skolen, og faren til en kompis bor der, så kompisen min pleier å være der, mens jeg er hos farmor i Stavanger ^^

Dritt plass ikke sant?

Randaberg eller Stavanger? :p

Jeg har egentlig ikke noe forhold til førstnevnte, men Stavanger by er i mitt hjerte for evig og alltid :love:

 

Randaberg:P stavanger er også dritkjedelig by da:P

Lenke til kommentar
Ballus-gutten (eller jenta?), jo. Vært på juleferie i Norge, men kom hjem for noen timer siden. Befinner meg i Sør-Sverige nå for tida. Du da? Hvordan går det? :)

Mitt kjønn får dere aldri.

 

Stilig, studerer du? (i tilfelle hva?)

 

Nei, jeg holder til på gode gamle vestland, skal vel ut i verden neste år! Ellers går det supert, har ladet batterier og er klar for skolebenk.

Lenke til kommentar
Ballus-gutten (eller jenta?), jo. Vært på juleferie i Norge, men kom hjem for noen timer siden. Befinner meg i Sør-Sverige nå for tida. Du da? Hvordan går det? :)

Mitt kjønn får dere aldri.

 

Stilig, studerer du? (i tilfelle hva?)

 

Nei, jeg holder til på gode gamle vestland, skal vel ut i verden neste år! Ellers går det supert, har ladet batterier og er klar for skolebenk.

 

Fortell nå. Ikke noe hemmelighetskremmeri her i gården.

 

Studerer, ja. Har pedagogikk som hovedfag hjemme, men her studerer jeg engelsk og psykologi. Sistnevnte begynner jeg ikke med før om ~2 uker. Veldig skremmende, men håper det blir bra. Blir alltid noe så inni helvetes nervøs før jeg skal begynne på noe nytt. Irriterende. Dessuten føler jeg at juleferien var for kort!

 

Hvor har du tenkt deg neste år? :O Skal du reise, eller skal du på utveksling? Hva studerer du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...