Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Når og hvorfor ble han G? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvem er G? Geir Børresen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Faktisk så tror jeg vår nye mann "TheWankership" er en mer verdig motstander Latias, jeg ga nok opp for en stund siden men denna karen har på en uke 400 / fire hundre innlegg ! Vanligvis blir spammetroll ganske fort bannet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Når og hvorfor ble han G?Ikke spør meg da. Jeg kjenner'n ikke Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 "forumrape på GANG" Faen så anti fjortiss dere er da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 "forumrape på GANG" Faen så anti fjortiss dere er da Hahaha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 "forumrape på GANG" Faen så anti fjortiss dere er da Lololol. :!: Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 legge deg nå :O Jeg spiser kjeks fra rimi 12 cookies=4 kr Bor på randaberg på jaeren Neinei, bare spise litt først. Vend deg til at jeg altid sier natta rundt elleve, men logger ikke av før rundt 1-2 tiden. Enten det ellers så kan jeg finne på og ligge i times vis og nye all den fine musikken jeg har på mobilen Cyas Familie derfra som bodde ved stokkavannet, randaerg barne skole så er kjent i området :O Harestad skole? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bor på randaberg på jaeren Note taken. Hvem er G? Hvorfor kan ikke jeg være gangster, når Petter NorTHUG. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvem er G? Hvorfor kan ikke jeg være gangster, når Petter NorTHUG. Du er klar over hvor tørr den der var?Likefullt lo jeg. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor kan ikke jeg være gangster, når Petter NorTHUG. Lulz Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ooh, Randaberg, der gikk venninna mi på skolen, og faren til en kompis bor der, så kompisen min pleier å være der, mens jeg er hos farmor i Stavanger ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har faktisk prøvd, men jeg makter ikke å forstå meg på samer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hallo alle sammen. I morgen begynner skolen igjen. Jippi. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ooh, Randaberg, der gikk venninna mi på skolen, og faren til en kompis bor der, så kompisen min pleier å være der, mens jeg er hos farmor i Stavanger ^^ Dritt plass ikke sant? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hallo alle sammen. I morgen begynner skolen igjen. Jippi. Vi har norskfagdag imorgen, første skoledag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg