Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 OL to år på rad?... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 OL to år på rad?... Hahahaha. Lever du under en stein? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tydeligvis :/ Trodde det var OL i fjor jeg... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 OL to år på rad?... Hahahaha. Lever du under en stein? Ingen hemmelighet det Latias Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 hey baby love cruscader, you no need put money in my socket, i just want my hand in your pocket yommiyommiyommi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Så sant så sant, Sameboe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 hey baby love cruscader, you no need put money in my socket, i just want my hand in your pocket yommiyommiyommi Jaha? Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ånai? jeg kjeder meg så jeg vil delta her Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 "I never realized that after Monday and Tuesday, the calendar says W T F." Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Faktisk så tror jeg vår nye mann "TheWankership" er en mer verdig motstander Latias, jeg ga nok opp for en stund siden men denna karen har på en uke 400 / fire hundre innlegg ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ånai? jeg kjeder meg så jeg vil delta her Okay. Hvem er du for en da? Og har du utovertiss eller innovertiss? Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hei mr. Lova Lova Skjer der ute i verden? ligger i senga og kjeder meg, snør ute så jeg orker ikke å gå ut:( Innovertiss bak og utovertss forann Jeg er en fra rogaland:) Endret 5. januar 2010 av Klementino Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Faktisk så tror jeg vår nye mann "TheWankership" er en mer verdig motstander Latias, jeg ga nok opp for en stund siden men denna karen har på en uke 400 / fire hundre innlegg ! Jepp, det har jeg også lagt merke til. Fyren hadde vel ca. 60 innlegg pr. dag, dobbelt så mye som meg. Men så gjelder det å holde dampen oppe i et par år. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei mr. Lova Lova Skjer der ute i verden? ligger i senga og kjeder meg, snør ute så jeg orker ikke å gå ut:( Ligger i senga too, laptop ftw Går og finner noe og ete før natten omfavner meg... Natti natt Faktisk så tror jeg vår nye mann "TheWankership" er en mer verdig motstander Latias, jeg ga nok opp for en stund siden men denna karen har på en uke 400 / fire hundre innlegg ! Jepp, det har jeg også lagt merke til. Fyren hadde vel ca. 60 innlegg pr. dag, dobbelt så mye som meg. Men så gjelder det å holde dampen oppe i et par år. Ja vi får se og lenge han holder ut før han sprekker. Men ser så langt lovende ut til og ha vært medlem i en ukes tid ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Innovertiss bak og utovertss forann Jeg er en fra rogaland:) En innover holder lenge. Hvor i rogaland? Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) legge deg nå :O Jeg spiser kjeks fra rimi 12 cookies=4 kr Bor på randaberg på jaeren Endret 5. januar 2010 av Klementino Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) legge deg nå :O Jeg spiser kjeks fra rimi 12 cookies=4 kr Bor på randaberg på jaeren Neinei, bare spise litt først. Vend deg til at jeg altid sier natta rundt elleve, men logger ikke av før rundt 1-2 tiden. Enten det ellers så kan jeg finne på og ligge i times vis og nye all den fine musikken jeg har på mobilen Cyas Familie derfra som bodde ved stokkavannet, randaerg barne skole så er kjent i området :O Endret 5. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvem er G? Gunnar Sønsteby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg