Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faktisk så tror jeg vår nye mann "TheWankership" er en mer verdig motstander Latias, jeg ga nok opp for en stund siden men denna karen har på en uke 400 / fire hundre innlegg ! :D

Jepp, det har jeg også lagt merke til. Fyren hadde vel ca. 60 innlegg pr. dag, dobbelt så mye som meg. Men så gjelder det å holde dampen oppe i et par år. :wee:

Lenke til kommentar
Hei mr. Lova Lova

Skjer der ute i verden? ligger i senga og kjeder meg, snør ute så jeg orker ikke å gå ut:(

Ligger i senga too, laptop ftw :)

Går og finner noe og ete før natten omfavner meg...

Natti natt :)

Faktisk så tror jeg vår nye mann "TheWankership" er en mer verdig motstander Latias, jeg ga nok opp for en stund siden men denna karen har på en uke 400 / fire hundre innlegg ! :D

Jepp, det har jeg også lagt merke til. Fyren hadde vel ca. 60 innlegg pr. dag, dobbelt så mye som meg. Men så gjelder det å holde dampen oppe i et par år. :wee:

Ja vi får se og lenge han holder ut før han sprekker. Men ser så langt lovende ut til og ha vært medlem i en ukes tid ^^

Lenke til kommentar
legge deg nå :O

Jeg spiser kjeks fra rimi :D 12 cookies=4 kr :D

Bor på randaberg på jaeren

Neinei, bare spise litt først. Vend deg til at jeg altid sier natta rundt elleve, men logger ikke av før rundt 1-2 tiden. :p

Enten det ellers så kan jeg finne på og ligge i times vis og nye all den fine musikken jeg har på mobilen :p

Cyas :)

Familie derfra som bodde ved stokkavannet, randaerg barne skole så er kjent i området :O

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...