Nopros Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ballus, bra med navneendring igjen. Har savnet det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Guess who! Jøss, tilbake i gamle trakter Er ikke så ofte her lengere du Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mikkelflinken har gravd skyttergrav for skrotkjelken nå. Rett uttafor døra slik at jeg kan sette på motorvarmern :!:. Kunne alltids gått i mårra men 22 minus klokka halv åtte om mårran ekke min greie lzzm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Flink Du har ikke lyst til å kjøre meg på butikken så jeg får kjøpt meg et brød for mine 22 kr? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Guess who cares! You did. Sjelden jeg er her ja. Har så mye annet å ta meg til... slik som twitter og stumbleupon! Ballus, bra med navneendring igjen. Har savnet det. Befrielse å få det tilbake. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 God Ettermiddag godt folk Endelig nådd 2k, snart tatt igjen Latias og greier xD Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Latias er spammer nummer 1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke mobb meg da. Var ikke vondt ment sikkert Vell, uansett så tror jeg gir opp konkuransen alikevell... Er 12k innlegg bak så... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke mobb meg da. Var ikke vondt ment sikkert Vell, uansett så tror jeg gir opp konkuransen alikevell... Er 12k innlegg bak så... Husk OL-kategorien om en måned. Der får du mange, mange gratis innlegg i kampen om å ta meg igjen. For du er veldig opptatt av det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skalnok klare å spamme den kategorien jeg også, men jeg er ikke så opptatt av det at jeg gidder å begynne allerede nå. Husker ikke en gang hvor OL skal være i år. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Latias er spammer nummer 1 godt ting ikke har forandret seg siden sist. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er en real spammer med mine omtrentlige 750 innlegg fordelt på nesten fem år! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Lars:Vancouver skal jeg tro. Personlig finner jeg OL rather dull. Endret 5. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skalnok klare å spamme den kategorien jeg også, men jeg er ikke så opptatt av det at jeg gidder å begynne allerede nå. Husker ikke en gang hvor OL skal være i år. For oss vintersportfolk er OL som julaften og 17. mai på samme dag, så vi har allerede begynt med å spamme den ned. Til og med nedtellinger og sånt jo. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er en real spammer med mine omtrentlige 750 innlegg fordelt på nesten fem år! Men siden du er registrert i 2005 har du fortsatt større e-fallos enn Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 LarsVancouver skal jeg tro. Oioioi, gutten følger med jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg