Shikaru Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 skjer her a? fåkke til å lage bra thumbnails til en oppgave vi skal surre med i hele morra jippi liksom Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er Watchmen noe å se på, eller skal jeg bare spille WoW eller gjøre noe annet for å holde meg våken i noen timer til? Watchmen er sammen med Iron Man, Spider-Man 2 og The Dark Knight tiårets beste superheltfilmer. Den var ikke værst, Lars. Diskuterer litt med sjur, men åpner for deltakelse: er det teit om menn tenner lys ved jentebesøk? Det er ikke teit om man så er alene, og ikke mer så om man har besøk. Jeg liker Nickelback. :< Jessss, dette igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sorry, da kommer politiet. Sånn er det bare Hmm. Vel, det gikk bra i hele 07, samt halve 08 (fikk ikke lov til å ha verken røkelse eller levende lys der jeg bodde i 08/09), og i fjor / år, har jeg bare ikke tenkt noe særlig på det. Blitt litt lys nå og da, men røkelsen aner jeg søren ikke hvor er lenger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hm, da har de nok slettet deg fra gaydaren sin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gapwick, vel, jeg likte virkelig ikke noen av Spiderman- eller de nye Batman-filmene, men Iron Man var absolutt brukbar. Hm, da har de nok slettet deg fra gaydaren sin. Woo! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Okei, da har jeg fått de svarene jeg trengte. Alene = nesten ok. Sammen med andre gutter = absolutt ikke. Med jente® = gogo! Jeg har faktisk hørt på Nickelback den siste timen, ene og alene pga diskusjonen her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg liker bare én sang av Nickelback. Synes egentlig de er like jævlig å høre på som Creed og LP np: Nickelback - How You Remind Me [00:20/03:32 (128 kbps, 44 kHz)] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er galt med å tenne noe lys selv om det bare er gutter på besøk egentlig? Blir det for homofilt å ha tent noen små telys? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Fakta: Gutter kan ikke styre seg om det er telys i nærheten. Eller, jeg antar at det er telysene som gjør det. np: The Avalanches - Two Hearts in 3/4 Time. Endret 5. januar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er galt med å tenne noe lys selv om det bare er gutter på besøk egentlig? Blir det for homofilt å ha tent noen små telys? Lurer jeg også på. Selv om det ikke er noe jeg pleier å gjøre. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan ikke komme på at jeg har tent lys kun for å ha det hyggelig med meg selv, altså. Men det må jo kanskje prøves en gang. Hvor lenge brenner et standard te-lys forresten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ooh, Gap hører på Avalanches? Flink! Telys er bare digg forresten. ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Anfall, det er ikke lett å si, men vi lever jo tross alt i 2010 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 np: Sunlounger - A Balearic Dinner [03:39/06:47 (320 kbps, 44 kHz)] *drømme om sommer og varme* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ser jeg et stearinlys eller telys eller noe lignende, har jeg vanskelig for å holde fingrene unna. Pirkepirkepirkepirke. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Kan ikke komme på at jeg har tent lys kun for å ha det hyggelig med meg selv, altså. Men det må jo kanskje prøves en gang. Hvor lenge brenner et standard te-lys forresten? Mellom fire og åtte timer. Brennetid står på pakken. De dyreste brenner som regel lengst. Endret 5. januar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan ikke komme på at jeg har tent lys kun for å ha det hyggelig med meg selv, altså. Men det må jo kanskje prøves en gang. Hvor lenge brenner et standard te-lys forresten?Står 4,5 timer på den pakka jeg har her. Har sett det står 6 timer på noen andre. Så skal jeg tippe så sier jeg mellom 4 og 6 timer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er en GRUNN til at stearinlys har formen de har vet dere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er en GRUNN til at stearinlys har formen de har vet dere. Billig verktøy for jentene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg