Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig er det greit å ha en bil som ikke akkurat oppfordrer til ulovligheter. Jeg er "litt" avhengig av bilen, for å si det sånn.

 

Klarer ikke studere uten muligheten til å pendle hjem, og bil er suveren i forhold til buss på strekningen hjem. Her hjemme er jeg avhengig av bil for den minste småting, alt fra en tur på butikken til å få luftet hundene i rett variert terreng.

 

Og ryker lappen kan jeg jo ikke begynne på trafikklærerutdanningen til høsten :p

Lenke til kommentar
Diskuterer litt med sjur, men åpner for deltakelse: er det teit om menn tenner lys ved jentebesøk?
Nei. Ved jentebesøk er det lov. Det er når det er gutter som kommer på besøk det er forbudt. Ved lov. Det står faktisk i grunnloven. Ved siden av loven som sier at Nickelback ikke er musikk.
Lenke til kommentar
Diskuterer litt med sjur, men åpner for deltakelse: er det teit om menn tenner lys ved jentebesøk?
Nei. Ved jentebesøk er det lov. Det er når det er gutter som kommer på besøk det er forbudt. Ved lov. Det står faktisk i grunnloven. Ved siden av loven som sier at Nickelback ikke er musikk.

Jeg liker Nickelback. :<

 

Edit: og jeg liker deg. Du vil ikke komme på besøk da? Så kan vi tenne lys, sette oss i sofaen under et pledd og holde rundt hverandre mens Nickelback synger "If Today Was Your Last Day".

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Diskuterer litt med sjur, men åpner for deltakelse: er det teit om menn tenner lys ved jentebesøk?
Nei. Ved jentebesøk er det lov. Det er når det er gutter som kommer på besøk det er forbudt. Ved lov. Det står faktisk i grunnloven. Ved siden av loven som sier at Nickelback ikke er musikk.

Samme loven gjelder for røkelse også.

Hvordan gjelder de lovene når man er alene og gutt? :p

 

Jeg gir nå egentlig fa'n, jeg tenner lys og / eller røkelse når jeg har gutter og / eller jenter over på besøk. Men det er hovedsaklig fordi jeg liker det selv.

Lenke til kommentar
Jeg gir nå egentlig fa'n, jeg tenner lys og / eller røkelse når jeg har gutter og / eller jenter over på besøk. Men det er hovedsaklig fordi jeg liker det selv.

Jeg blir kvalm av røkelse :)

Jeg blir kvalm av noen typer, mens andre fungerer ganske greit. Det er ene og alene Aidskakes skyld at jeg er hekta på røkelse though :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...