Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er Watchmen noe å se på, eller skal jeg bare spille WoW eller gjøre noe annet for å holde meg våken i noen timer til? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Egentlig er det greit å ha en bil som ikke akkurat oppfordrer til ulovligheter. Jeg er "litt" avhengig av bilen, for å si det sånn. Klarer ikke studere uten muligheten til å pendle hjem, og bil er suveren i forhold til buss på strekningen hjem. Her hjemme er jeg avhengig av bil for den minste småting, alt fra en tur på butikken til å få luftet hundene i rett variert terreng. Og ryker lappen kan jeg jo ikke begynne på trafikklærerutdanningen til høsten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JAAAAAAAAAAAA LA oss krangle om bilkjøring for andre dagen på rad!! Det er så kult! Til å være en voksen mann sutrer du utrolig mye. Ikke meningen å virke sur eller sær eller noe. Jeg poster dette i beste mening, men det må postes: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Da var man i Sverige igjen. :| Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Den var ikke værst, Lars. Diskuterer litt med sjur, men åpner for deltakelse: er det teit om menn tenner lys ved jentebesøk? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nyhus: det sier han som bruker dagevis på å kverulere over samme emnet. 10hi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Diskuterer litt med sjur, men åpner for deltakelse: er det teit om menn tenner lys ved jentebesøk? Absolutt ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Diskuterer litt med sjur, men åpner for deltakelse: er det teit om menn tenner lys ved jentebesøk?Nei. Ved jentebesøk er det lov. Det er når det er gutter som kommer på besøk det er forbudt. Ved lov. Det står faktisk i grunnloven. Ved siden av loven som sier at Nickelback ikke er musikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Samme loven gjelder for røkelse også. Endret 5. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Diskuterer litt med sjur, men åpner for deltakelse: er det teit om menn tenner lys ved jentebesøk?Nei. Ved jentebesøk er det lov. Det er når det er gutter som kommer på besøk det er forbudt. Ved lov. Det står faktisk i grunnloven. Ved siden av loven som sier at Nickelback ikke er musikk. Jeg liker Nickelback. :< Edit: og jeg liker deg. Du vil ikke komme på besøk da? Så kan vi tenne lys, sette oss i sofaen under et pledd og holde rundt hverandre mens Nickelback synger "If Today Was Your Last Day". Endret 5. januar 2010 av Minus Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Uansett bør man huske på å tenne på lys, ikke hele huset. Og ved telys bør man virkelig huske på hvordan man skal gjøre det med de få ekle lysene der stearinen tar fyr. Klæbber man til med å ha på vann da får man en flott ildkule. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg liker Nickelback. :<Jeg respekterer ditt syn. Lykke til med glidemiddelinnkjøpet og interiørdesignkurset forresten. Endret 5. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Diskuterer litt med sjur, men åpner for deltakelse: er det teit om menn tenner lys ved jentebesøk?Nei. Ved jentebesøk er det lov. Det er når det er gutter som kommer på besøk det er forbudt. Ved lov. Det står faktisk i grunnloven. Ved siden av loven som sier at Nickelback ikke er musikk. Samme loven gjelder for røkelse også. Hvordan gjelder de lovene når man er alene og gutt? Jeg gir nå egentlig fa'n, jeg tenner lys og / eller røkelse når jeg har gutter og / eller jenter over på besøk. Men det er hovedsaklig fordi jeg liker det selv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg gir nå egentlig fa'n, jeg tenner lys og / eller røkelse når jeg har gutter og / eller jenter over på besøk. Men det er hovedsaklig fordi jeg liker det selv. Jeg blir kvalm av røkelse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg gir nå egentlig fa'n, jeg tenner lys og / eller røkelse når jeg har gutter og / eller jenter over på besøk. Men det er hovedsaklig fordi jeg liker det selv. Jeg blir kvalm av røkelse Jeg blir kvalm av noen typer, mens andre fungerer ganske greit. Det er ene og alene Aidskakes skyld at jeg er hekta på røkelse though Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg likte det før, men det har gått litt over. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er vel greit hvis man er alene med sin nyinnkjøpte master penetrator 2000 og en bøtte vaselin, smurf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hmm, hva om man bare ligger på sofaen og chiller med en flaske rødvin eller to, sur jazz på ørene og generelt bare chill? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sorry, da kommer politiet. Sånn er det bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg