TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke kritiser mitt kvinnesyn Hva skal jeg kritisere deg for da? Min sykelige trang til å gi hyggelige forumbrukere en klem i RL Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jann Ove : Nei, men på kjøpesentre osv. er det ingen som går i 20 minus midt på natta, da vil jo uansett greir å kjøre hjem før none oppdager det, hirr hirrr.... Det skal du ikke være for sikker på. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 TheWankership: aldri si aldri. Det er ikke forsvarlig når man kun har medbrakt belysning. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Natrich: spørsmål uten spørsmålstegn er litt sånn uff, men det er på grensen til at det funker. Tok det vekk, vet ikke om jeg vil ha spørsmålstegnet eller ikke Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 TheWankership: aldri si aldri. Det er ikke forsvarlig når man kun har medbrakt belysning. Det er vel ikke det. Dessuten kan du miste lappen hvis du får en sleng i en sving, så beste er å kjøre drit sakte nå for tia Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 TheWankership: aldri si aldri. Det er ikke forsvarlig når man kun har medbrakt belysning. Derfor det er viktig å spinne/sladde rundt, så man får lyst opp mest mulig av plassen! Men fra spøk til revolver; hvilken bil kjører du? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 TheWankership: aldri si aldri. Det er ikke forsvarlig når man kun har medbrakt belysning. Derfor det er viktig å spinne/sladde rundt, så man får lyst opp mest mulig av plassen! Men fra spøk til revolver; hvilken bil kjører du? Jeg kjører ikke bil lenger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JAAAAAAAAAAAA LA oss krangle om bilkjøring for andre dagen på rad!! Det er så kult! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JAAAAAAAAAAAA LA oss krangle om bilkjøring for andre dagen på rad!! Det er så kult! +1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JAAAAAAAAAAAA LA oss krangle om bilkjøring for andre dagen på rad!! Det er så kult! Det trenger ikke være kult...trenger alt du gjør å være kult? Jeg synes det er tøft å henge seg, prøv da vel Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hva synes folket om min nye signatur? Et spørsmål med et helt åpenbart svar stilt uten korrekt tegnsetting gir ikke meg noe som helst ihvertfall. Endret 5. januar 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JAAAAAAAAAAAA LA oss krangle om bilkjøring for andre dagen på rad!! Det er så kult! trenger alt du gjør å være kult? Selvfølgelig, Bytex er jo den eneste kule her inne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JAAAAAAAAAAAA LA oss krangle om bilkjøring for andre dagen på rad!! Det er så kult! trenger alt du gjør å være kult? Selvfølgelig, Bytex er jo den eneste kule her inne. *kremte* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JAAAAAAAAAAAA LA oss krangle om bilkjøring for andre dagen på rad!! Det er så kult! trenger alt du gjør å være kult? Selvfølgelig, Bytex er jo den eneste kule her inne. Nå tror jeg han du bor med ble lei seg Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvertfall den kuleste. ja *spille på lag med de psykisk tilbakestående for å unngå skrik og skrål* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Han vet at jeg elsker han selv han ikke er like kul som Bytex. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 '98 Astra G 1.4 16V med hele 75 hester. Hadde vært snedig om jeg hadde hatt råd til bil med motor, men det koster litt for mye, og til normal bruk så trengs det ikke mer + en liten og enkel motor har greit forbruk og lave vedlikeholdsutgifter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 *spille på lag med de psykisk tilbakestående for å unngå skrik og skrål* Du trenger ikke late som Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JAAAAAAAAAAAA LA oss krangle om bilkjøring for andre dagen på rad!! Det er så kult! Til å være en voksen mann sutrer du utrolig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg