Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

-30 her :D

Da er det ekstra gøy å nyte de fine hvite vinterveiene. Tok sideveien inn til byen - fantastiske, svingete grusveier, med ca. 0 trafikk.

Har du ikke hørt at biler ikke er leketøy!?!?!?

Du trodde du kom med en fin en nå, eller hva. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man drikke vin til grandis? (Cassandra + Grandiosa Pepperoni)

Klart det går. Siden ølutvalget på pizza-restaurantene på Steinkjer er heller labre når det kommer til noe drikkbart (er for det meste Carlsberg og Dahls det går i), så drikker jeg ofte vin til pizzaen. Hovedsaklig hvite, men røde går også. Men dog, jeg har en sær smak også da, ifg. de jeg går ut med som korser seg når jeg gjør det :p

Lenke til kommentar

TheWankership: vegtrafikkloven gir rom for litt lek, så lenge det gjøres forsvarlig. Og det å kjøre aktivt på slike øde vinterveier er forsvarlig og gøy. Opp i 80 der sikten er god nok, ned i 30 der svingen krever det... Og at disse veiene er øde gjør at man slipper å daffe bak en redd gammel dame som knapt tør røre gasspedalen. Traff hele 1 bil på den drøyt 1 mil lange strekningen.

Når sikten er god nok er det ikke farlig for omverdenen om jeg ligger på kanten til der bilen slipper i svingene, ei heller om jeg gir på litt i strekkene innimellom. Når det er så kaldt som det er så er grepet også eksepsjonelt på rene vinterveger, i motsetning til den blankpolerte isen på hovedveien.

Lenke til kommentar
TheWankership: vegtrafikkloven gir rom for litt lek, så lenge det gjøres forsvarlig. Og det å kjøre aktivt på slike øde vinterveier er forsvarlig og gøy. Opp i 80 der sikten er god nok, ned i 30 der svingen krever det... Og at disse veiene er øde gjør at man slipper å daffe bak en redd gammel dame som knapt tør røre gasspedalen. Traff hele 1 bil på den drøyt 1 mil lange strekningen.

Når sikten er god nok er det ikke farlig for omverdenen om jeg ligger på kanten til der bilen slipper i svingene, ei heller om jeg gir på litt i strekkene innimellom. Når det er så kaldt som det er så er grepet også eksepsjonelt på rene vinterveger, i motsetning til den blankpolerte isen på hovedveien.

Jeg er enig, men i går ble jeg nesten spist opp når jeg sa at det er greit å leke på en tom parkeringsplass om natta, mange syke folk her :p

Lenke til kommentar

TheWankership: jo men det er faktisk sannhet i at det er skummelt å leke på en tom parkeringsplass på natten. Gjør du det derimot på lyse dagen en søndag f.eks så blir det noe helt annet. Man ser ikke en person i mørke klær når man leker på parkeringsplassen midt på natten.

Lenke til kommentar

Se hva jeg kom over på facebook :O

Vi kan komme til å bruke epost adressene du laster opp via denne importerings tjenesten for å hjelpe deg å kontakte venner, inkludert å bruke denne informasjonen til å produsere forslag for deg og dine kontakter på Tryneboka. Hvis du ikke vil at vi skal lagre denne informasjonen, besøk Denne siden.

Hva bra :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...