Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Marsboerkjøtt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 menneskekjøtt www.trommelyd.no Definitions of animal on the Web: a living organism characterized by voluntary movement Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva jobber du som? Støttekontakt Koselig Hva slags kjøtt stammer ikke fra dyr? Fruktkjøtt folkens Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva jobber du som? Støttekontakt Koselig Hva slags kjøtt stammer ikke fra dyr? menneskekjøtt www.trommelyd.no Mennesker er da dyr så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva jobber du som? Støttekontakt Koselig Hva slags kjøtt stammer ikke fra dyr? Fruktkjøtt folkens Touché. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, de har greid å dyrke kjøtt i laboratorier, men det er visst bare bløtt og ekkelt og uspiselig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Yeah. NASA-sponsa forskere annonserte for noen år siden at de hadde hatt noe suksess med å få kjøtt til å "vokse" i en lab Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Datasmurf, jeg vil ha deg på TG... I'm dying to meet you! Mest fordi du er en real kar som jeg har sansen for Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Og det bare kom sånn fra ingensteds plutselig.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Og det bare kom sånn fra ingensteds plutselig.. Igrunn ja Er veldig mye aktivitet i begge TG trådene nå, og har alltid hatt lysst å møte Sjur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva jobber du som? Støttekontakt Been there, loved that. Var støttekontakt til to(17 og 12) åre jeg var russ. Awesome. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan man drikke vin til grandis? (Cassandra + Grandiosa Pepperoni) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan man drikke vin til grandis? (Cassandra + Grandiosa Pepperoni) Går sikkert ann, men om det er så godt aner jeg ikke noe om Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hvis du mener om vinpolitiet kommer og arresterer deg? Ja. Endret 5. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Greit, da tar jeg pizzaen nå og så smaker jeg på vinen senere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan man drikke vin til grandis? (Cassandra + Grandiosa Pepperoni) Who cares? Om du har lyst på vin så drikker du vin. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Amigo funker i hvertfall flott til Grandiosa. Billig vin + billig pizza = perfect match Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 -30 her Da er det ekstra gøy å nyte de fine hvite vinterveiene. Tok sideveien inn til byen - fantastiske, svingete grusveier, med ca. 0 trafikk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg elsker vinter slik den er nå. Pusete tullevintere med tre plussgrader er et mareritt, men nå er det skikkelig vinter slik vinter skal være. Masse snø, så kaldt at en risikerer å fryse ihjel, aah, sånn norge skal være i desember og starten av januar. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 -30 her Da er det ekstra gøy å nyte de fine hvite vinterveiene. Tok sideveien inn til byen - fantastiske, svingete grusveier, med ca. 0 trafikk. Har du ikke hørt at biler ikke er leketøy!?!?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg