Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt småvondt i halsen de siste dagene, ja. Og følt meg dårlig uten å ha feber. Jeg er dårlig relativt ofte, men aldri opplevd svimmelhet.

Wikipedersen: Neppe.

Opplever du at svimmelheten forverres ved spesielle hodestillinger, eksempelvis når du ligger på en spesiell side i sengen? Opplever du anfall av svimmelhet når du beveger mye på hodet? Opplever du mer påfallende svimmelhet når du reiser deg opp fra liggende til sittende stilling eller ved fysisk aktivitet?

stock-photo-a-doctor-is-concentrating-very-hard-on-the-information-on-his-computer-23318767.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har hatt småvondt i halsen de siste dagene, ja. Og følt meg dårlig uten å ha feber. Jeg er dårlig relativt ofte, men aldri opplevd svimmelhet.

Wikipedersen: Neppe.

Opplever du at svimmelheten forverres ved spesielle hodestillinger, eksempelvis når du ligger på en spesiell side i sengen? Opplever du anfall av svimmelhet når du beveger mye på hodet? Opplever du mer påfallende svimmelhet når du reiser deg opp fra liggende til sittende stilling eller ved fysisk aktivitet?

stock-photo-a-doctor-is-concentrating-very-hard-on-the-information-on-his-computer-23318767.jpg

Den er jevnt over den samme hele tiden, men jeg skal tenke litt over det mtp bevegelse osv. Eneste er at den er litt værre i dag enn i går.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Å powernappe kunne jeg virkelig tenkt meg å fått til. Har prøvd plenty av ganger, men mislykkes. Krever sikkert noe trening i form av vekkerklokke og urtete. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Her satte jeg allerede dagens middag i stekovnen. BigOne pepperoni. Ingen gastronomisk opplevelse, men dog middag som er billig, krever ingen tilbredelse og som funker greit smaksmessig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...