Snorre Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Yay, i morgen skal jeg på opplæring hos Respons Analyse AS, som driver med telefonintervjuer. Håper jeg får jobb der, hadde vært utrolig deilig å få seg jobb nå. http://responsanalyse.no, de virker jo relativt seriøse om man skal tro websiden deres. Samler blant annet inn informasjon for aftenpostens partibarometer. Endret 4. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hey alle sammen Nå har mrbjoern Natur og Miljø time. Planlegging av diseksjon, eller hva det nå heter xD Vi skal operere griser, hvertfall Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hey alle sammen Nå har mrbjoern Natur og Miljø time. Planlegging av diseksjon, eller hva det nå heter xD Vi skal operere griser, hvertfall nice, husker vi hadde diseksjon av kuøye på ungdomskolen. var gøy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 WTB veninne til å koseprate med Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 WTB veninne til å koseprate med Jeg skulle jo bli veninnen din jo. Venter bare på opperasjonen jeg... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 whats up? Ikke tingen din, hvertfall Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 d vakkeno gøy å bli bænna asså. jeg er IKKE Espen, vi har bare samme ip lissom, fordi vi jobber på samme sted. tihi, Espen, jeg ser deg! jeg ved hvor din stol bor! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 whats up? Har vært i banken, på sosialkontoret siden legen er så jævlig treig med å hjelpe meg med den søknaden på NAV, prøvd å bestille time hos legen men fastlegekontoret er trege med å overføre meg til nye legen, ringt fastlegekontore og venter på at lunsjen er ferdig på legekontoret så jeg kan ringe dit igjen. Ja og så skal jeg ned å poste et brev etterpå.... Loveless: Du har PM. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 whats up? Ikke tingen din, hvertfall hva vet du om det? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi vet du vil! Innerst inne lengter sjelen din etter å bli badet i blod! Eller ikke. Oo Ekle jævel. x) Jessda. \o/Norsktime snart, og så skal man opp til slakteren. Har vi forresten en bakedate i dag, Nie? Ehm. Ja, men du drar IKKE med deg blod opp til meg. oO Er det noen her som ser logikken i at jeg som går MEDIA må lære hvordan man bygger kirker? *slenge diverse banneord i retning prøven* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hey alle sammen Nå har mrbjoern Natur og Miljø time. Planlegging av diseksjon, eller hva det nå heter xD Vi skal operere griser, hvertfall Vi hadde det gøy (eller. Jeg i hvert fall, var en del jenter som friket av det) med griseherte og kuøyne. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Wuw you, L4r5. I dag SKAL jeg se på film! Har til og med kjøpt en for anledningen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Espen, jeg ser deg! jeg ved hvor din stol bor! ser deg også... men poenget ditt er? Loveless: Du har PM. jeg vil også ha pm Endret 4. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Espen, jeg ser deg! jeg ved hvor din stol bor! ser deg også... men poenget er? Loveless: Du har PM. jeg vil også ha pm husker ikke... =/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Enda en ny trollbruker? *skeptisk* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Visstnok noen Espen kjenner. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ok. Da skal jeg la være. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Enda en ny trollbruker? *skeptisk* denne har min garanti... hun sitter på pulten ved siden av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg