Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Shall we shag now, or shall we shag later? Or never? Second. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og da følte du ett behov for å leke at han var ett gresskar på Halloween? Jeg stakk jo ikke!! Er du gal?! Men han følte seg visst en smule truet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Intriger, tihi! Det ordet minner meg alltid om hvite tigre. Gøy. Si at jeg ikke undertrykker pais påstand nå. Bad omens... Now, now mr. Vintermåne! Jepp, det var en grunn til at jeg ikke fullførte den quoten. Tenkte det ble litt skummelt for de yngste. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pappa prøvde ikke å kile meg, han bare irriterte meg. Du er god til å føre bevis for at du er normal. Rampage: Det var en stygg sak. I say no more. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Second. Hva med oss to da, Eplefe? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og da følte du ett behov for å leke at han var ett gresskar på Halloween? Jeg stakk jo ikke!! Er du gal?! Men han følte seg visst en smule truet. Thats not the official story? ngz, fortell fortell! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Thats not the official story? ngz, fortell fortell! Han var jo ikke der en gang. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er ingen garanti for at dei har lese bloggen. I tilfelle du var litt for høgt oppe. NP! Pft, det er fortsatt bevis på at jeg er best og elsket av alle. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan jo ikke lyve heller, da. Jeg er jo jente. bare pass deg din USTABILE og VOLDELIGE jente, ellers så sender jeg Nora90 og en Ida på deg Oh no you didn't. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Shall we shag now, or shall we shag later? Or never? Bad omens... Now, now mr. Vintermåne! Gutter. Jenter. Kos med utsagn som kan tolkast korleis ein vil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vil ha disse skoa! Jeg er overbevist om at de vil stå bra til kjolen jeg ikke har, men som jeg så og som var veldig fin og sto bra til skoa. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Thats not the official story? ngz, fortell fortell! Han var jo ikke der en gang. Come on, don`t lead him astray! Datasmurf: ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oh no you didn't. gjort noe galt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå forsvant pedobear-avataren min, til fordel for et smil =D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Godkjent av meg Datasmurf, kan stå godt i stil med resten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Second. Hva med oss to da, Eplefe? Du vet jeg er med på den, søta Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan jo ikke lyve heller, da. Jeg er jo jente. bare pass deg din USTABILE og VOLDELIGE jente, ellers så sender jeg Nora90 og en Ida på deg Oh no you didn't. Oh, he did. Jenter. Kos med utsagn som kan tolkast korleis ein vil. Gutter (aka: Zeph, men han er mann). og ngz, da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan kan man gå med sånne sko en hel kveld? Må jo få gnagsår? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan kan man gå med sånne sko en hel kveld? Må jo få gnagsår? Bare være litt rutinert? Noe smurfen her tydeligvis er. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Thats not the official story? ngz, fortell fortell! Det var en mørk og stormfull natt... Han var jo ikke der en gang. Men jeg har god fantasi. ^^ Suffice to say, det er utrolig fristende å erte henne når hun peker på meg med en skarp grønnsakskniv og sier "E stekk dæ viss du ikkje gjer dæ." oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg