Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såklart får du lov å si ifra at du syns musikksmaken min er crap, men da kan du forvente en reaksjon tilbake. Med mindre du er en troll som faktisk VIL ha en reaksjon. Det GÅR ann å bruke skjønn. Selvom du vil si til noen at de er stygge betyr ikke at du MÅ.

Så klart vil man ha en reaksjon; det er sånn man får dialog.

Hvordan noen ser ut (fysisk, ikke klesstil) sier ingenting om dem som person. Det gjør derimot hva de velger å høre på.

Da velger jeg å syns at både du og Herr Brun er arrogante, trangsynte og lite intelligente fordi dere ikke er i stand til å innse at en ikke alltid behøver å dra til Disney Land, men i steden velge Tusenfryd av og til, og at Tusenfryd kan faktisk være fantastisk også, på sin måte. Forskjellig musikk appelerer til forskjellige aspekter av ens musikksmak. Det at det er forskjellig betyr ikke at det er dårlig. Heller ikke at det er for en spesifikk målgruppe. Selvom målgruppen for f.eks WoW er kids 12+, så spiller det folk i alle aldre og elsker det.

Prøv å være litt mer åpen og du innser en ting eller to. Ting blir litt lettere da :)

edit: leste posten til Herr Brun litt over. Greit nok.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Zlatzy: Why is you not on da msn?

Herr Brun: Hahah, du er så nørd. :love:

Den beskrivelsen din passer meg ganske godt, da. Noget overvektig, monobryn og tidvis fett hår (ikke fordi jeg ikke vasker det, men fordi det blir fett på no time, typ en arbeidsdag. Så om jeg dusjer om morgenen, er det fett som faen på kvelden.

Du har da langt i fra monobryn? :0

Jeg sa aldri at det var negativt eller positivt, bare at det sier noe om deg som person.

Ehh. Jeg har monobryn så det suser :p

Og ja. Det sier noe om meg. Nærmere bestemt at jeg ikke gidder å bry meg så voldsomt mye om utseendet mitt. Det er uansett min vinnende personlighet som er trumfkortet. Fokuser på dine sterke sider, elns.

Når dere sa monobryn, tenkte jeg på wrestling igjen x)

Pokker så mye som skal minne meg på det i dag da.

Hvorfor minner monobrow deg om wrestling? :p

Santino Marella :p

Okei. SÅ mye monobrow har jeg ikke :p

Nå skal jeg hjem :D Og så på jobb da...

Vi diskuterast!

Neimen, neimen! :(

vi prates, ja. Msn i kveld, kthxbai

Lenke til kommentar
Såklart får du lov å si ifra at du syns musikksmaken min er crap, men da kan du forvente en reaksjon tilbake. Med mindre du er en troll som faktisk VIL ha en reaksjon. Det GÅR ann å bruke skjønn. Selvom du vil si til noen at de er stygge betyr ikke at du MÅ.

Så klart vil man ha en reaksjon; det er sånn man får dialog.

Hvordan noen ser ut (fysisk, ikke klesstil) sier ingenting om dem som person. Det gjør derimot hva de velger å høre på.

Da velger jeg å syns at både du og Herr Brun er arrogante, trangsynte og lite intelligente fordi dere ikke er i stand til å innse at en ikke alltid behøver å dra til Disney Land, men i steden velge Tusenfryd av og til, og at Tusenfryd kan faktisk være fantastisk også, på sin måte. Forskjellig musikk appelerer til forskjellige aspekter av ens musikksmak. Det at det er forskjellig betyr ikke at det er dårlig. Heller ikke at det er for en spesifikk målgruppe. Selvom målgruppen for f.eks WoW er kids 12+, så spiller det folk i alle aldre og elsker det.

Prøv å være litt mer åpen og du innser en ting eller to. Ting blir litt lettere da :)

edit: leste posten din litt over. Greit nok.

Arrogante: Check.

Trangsynte: Muligens.

Lite intelligente: Ta deg en bolle.

Lenke til kommentar
Det er uansett min vinnende personlighet som er trumfkortet.
jamie_bio.jpg

"Well, there's your problem."

Den svei! :(

*cut cut cut*

Herr.brun: du får medalje for å quote fra helvette og tilbake :new_woot:

Lul. Sorry. Gidder ikke bruke tid på sånt i DNFK, for diskusjonen går så fort.

Edit: jeg har forresten sitert bilde i denne posten. Og det var med vilje. Rett og slett på grunn av the awesomeness, noen bilder fortjener quote.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Du er alltid så slem med meg! :(
Vil du ha en klem? Skal vi snakke ut om våre problemer? Jeg kan ringe en parterapaut og så kan vi jobbe på forholdet vårt.
Det synes jeg var en god idé! Men parterapeut er dyrt. Betaler du?
Faen. Det var det, ja. Tror ikke jeg har råd akkurat nå. Kan vi utsette det til en av oss vinner i lotto?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...