Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okeie/fengende Nickelback-låter: Never Again, Woke up this morning, Feelin' way to damn good, Figured you out, Leader of men, Should've listened, Next contestant, Side of a bullet.

Disse låtene kan jeg fint høre på av og til. Går dog svært fort lei. Sistealbumet har jeg ikke hørt.

Likte Nickelback ganske godt for noen år siden, da.

Lenke til kommentar
Okeie/fengende Nickelback-låter: Never Again, Woke up this morning, Feelin' way to damn good, Figured you out, Leader of men, Should've listened, Next contestant, Side of a bullet.

Disse låtene kan jeg fint høre på av og til. Går dog svært fort lei. Sistealbumet har jeg ikke hørt.

Likte Nickelback ganske godt for noen år siden, da.

Slik kritikk er det ingenting galt med. Noen går fort lei, noen gjør ikke det. Jeg går fort lei Linkin Park, mens andre kan høre på det over lengre tid. (Svært få jeg kjenner).

Lenke til kommentar
Lite som er mer A4 enn å "disse" andres musikksmak også ;)

+1

Herr Brun: setter meg i dårlig lys? lys som kommer fra deg da eller? Min musikksmak er variert, så om jeg nevner at jeg liker musikk som Chess, Pink Floyd, Rolling Stones og zeppelin, så er jeg plutselig i bra lys? Man får veldig lyst til å rope ut et fett, raddis, punk, spyttsprayende "FUCK YOU" (with double fingers) når man hører sånne utsagn som kommer fra deg.

Folk er forskjellige. Med forskjellig musikksmak. Bare fordi DU ikke skjønner det, betyr det ikke at det er dårlig.

Lenke til kommentar
Det er ingen som disser noe som helst. Smak er forskjellig. Men jeg må da få lov til å mene at smaken din setter deg i et dårlig lys, om jeg vil det.

Ikke god kritikk. Sette i et dårlig lys blir et veldig feil utrykk? Hvis du finner ut at du digger techno, så er ikke du i et dårligere lys eller en dårligere person for det?

Lenke til kommentar

+1

Herr Brun: setter meg i dårlig lys? lys som kommer fra deg da eller? Min musikksmak er variert, så om jeg nevner at jeg liker musikk som Chess, Pink Floyd, Rolling Stones og zeppelin, så er jeg plutselig i bra lys? Man får veldig lyst til å rope ut et fett, raddis, punk, spyttsprayende "FUCK YOU" (with double fingers) når man hører sånne utsagn som kommer fra deg.

Folk er forskjellige. Med forskjellig musikksmak. Bare fordi DU ikke skjønner det, betyr det ikke at det er dårlig.

Ehh, hæ?

Jeg skjønner i aller høyeste grad at folk har forskjellig musikksmak. Musikksmaken forteller mye om folk, og musikk er svært viktig i mitt liv. Jeg dømmer folk etter hvilken musikksmak de har. Hvis det gjør at du ikke liker meg, så synd, trist, leit.

Du må gjerne rope hva du vil til meg, forresten. Jeg hører deg ikke her jeg sitter uansett.

Lenke til kommentar
Det er ingen som disser noe som helst. Smak er forskjellig. Men jeg må da få lov til å mene at smaken din setter deg i et dårlig lys, om jeg vil det.

Ikke god kritikk. Sette i et dårlig lys blir et veldig feil utrykk? Hvis du finner ut at du digger techno, så er ikke du i et dårligere lys eller en dårligere person for det?

Ikke en dårligere person, nei, men en person jeg er mindre interessert i å bli kjent med. Regner ikke med at vedkommende bryr seg, da. Og som sagt, jeg har ikke for vane å drive og skrive dette, men diskusjonen var nå en gang allerede i gang.

Lenke til kommentar
Å høre på "dårlig" musikk er litt som å råne med 240. Man kan godt være en ok person, men stemplet blir man uansett.

Ehhh, unnskyld? Jeg aner ikke hva en 240 er, men om det er en "dårlig" bil du referer til så blir det litt feil. Råner du med en bil som går i maks 50 km/t og en som topper på 300 km/t så er det en ting. Da er virkelig sistnevnte bedre. Men musikk er smak, det er ingenting som er bedre enn noe annet.

Lenke til kommentar
Ikke en dårligere person, nei, men en person jeg er mindre interessert i å bli kjent med. Regner ikke med at vedkommende bryr seg, da. Og som sagt, jeg har ikke for vane å drive og skrive dette, men diskusjonen var nå en gang allerede i gang.

Ja okei, da misforstod jeg. Om det er slik du vurderer mennesker og om du vil bli kjent med de, så er det ditt valg. Jeg finner for eksempel listepop-mennesker mindre interessante enn rock-mennesker.

Lenke til kommentar

+1

Ehh, hæ?

Jeg skjønner i aller høyeste grad at folk har forskjellig musikksmak. Musikksmaken forteller mye om folk, og musikk er svært viktig i mitt liv. Jeg dømmer folk etter hvilken musikksmak de har. Hvis det gjør at du ikke liker meg, så synd, trist, leit.

Du må gjerne rope hva du vil til meg, forresten. Jeg hører deg ikke her jeg sitter uansett.

Det er ikke noe snakk om å like deg eller ikke, det er bare den skråsikkerheten din som er provoserende. Du skjønner det ikke at det har en forulempende effekt når du mobber noens musikksmak. Det er som å si "Du bruker sånne og sånne klær, fy faen så rævva du er for det!". Still dont get it?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...