Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til slike som Nickelback sitt forsvar vil eg sei det er vanskeleg som fy å få mange dimensjonar på musikken. At det er lite lyttarvenleg er heilt klart. Men som vokalist og songskribent i eit band, har eg erfart at det er krevande å unngå å fylgje tidlegare suksessoppskrifter til punkt og prikke...

Lenke til kommentar
Joda, du går fort lei av slik ensformig musikk.

Du gjør kanskje det, men ikke jeg og kanskje ikke han :)

Jeg har ingenting imot å sette på en Creed eller lignende låt i ny og ne, men en maraton med samme gruppa i ukesvis hadde jeg blitt kvalm av.

Derimot, så har jeg kjørt en 2-måneders lang Ayreon-maraton. Bare Ayreon, og jeg er fortsatt ikke lei. Mmm, dejlig

Lenke til kommentar

Fy faen i helvete så kaldt det er :|

Brukte 3 kvarter på å gå 1 km jo.

Måtte stoppe for å tine opp øya hele tiden. Blåste jo på bakketoppen og tårene som kom av kulda, begynte å fryse. Snørret i nesen stivna da jeg gikk ut og fikk jo hodepine av faenskapet etter kort tid. Til tross for at jeg er pakka inn i varm bokser, longs, sokker, ullsokker, varme og gode gore-tex-vintersko, bukse, t-skjorte, genser, duffelcoat, buff, skjerf, lue, varme skinnhansker (skulle hatt selbuvotter og polvotter tbh).

Ble vanskelig å puste (whine, whine) også, hadde sikkert vært enda verre om jeg røyka.

Lenke til kommentar
Fy faen i helvete så kaldt det er :|

Brukte 3 kvarter på å gå 1 km jo.

Måtte stoppe for å tine opp øya hele tiden. Blåste jo på bakketoppen og tårene som kom av kulda, begynte å fryse. Snørret i nesen stivna da jeg gikk ut og fikk jo hodepine av faenskapet etter kort tid. Til tross for at jeg er pakka inn i varm bokser, longs, sokker, ullsokker, varme og gode gore-tex-vintersko, bukse, t-skjorte, genser, duffelcoat, buff, skjerf, lue, varme skinnhansker (skulle hatt selbuvotter og polvotter tbh).

Ble vanskelig å puste (whine, whine) også, hadde sikkert vært enda verre om jeg røyka.

Dude :ph34r:. Jeg bruker normal t-skjorte, college genser, softshell jakke, longs, sokker ullsokker og vanlig bukse pluss lue og votter og jeg fryser ikke mer enn normalt ute.

Lenke til kommentar
Arbeidslogg, ver så snill! Dette virka så absurd at det var pirrande. (På ein ikkje-seksuell måte.)
Holder på å skrive første akt nå. Tenkte jeg skulle legge ut i en egen tråd seinere.

Desverre har jeg ingen til å fremføre faenskapet.

Lenke til kommentar
Nickelback lager da musikk. ensformig, og du går svært fort lei (har du hørt en nickelback-låt, har du jo hørt dem alle), men det er en del de har lagd som er veldig bra. Mye fra silver side up, bl. a.

har hatt nickelback på mobile spotten i 1 mnd i loop. Spillelista ligger der enda. Ikke si at "du går svært fort lei" ^^

Du er rar. Men for all del, hver sin smak :)

Jeg har dilla på Jamie Cullum for tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...