CorporalClegg Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Har en kompis som skal sette opp en 12-slots PCV server, hvor rask linje trenger han inn/ut? Endret 5. januar 2010 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Neida, Sheamus kaster han igjennom et annet bord Helst kommentatorbordet x) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor snakker dere som om Nickelback hadde vært musikk? Fordi det er musikk? Selv om du kanskje ikke er fan, betyr det ikke at andre ikke kan være det. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva med Animals av Nickelback, da? Den er også kul, men er litt lei. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ahh, føles godt å vite at en stod på tysk eksamen :D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mmm, deilig med litt Hellecasters. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ahh, føles godt å vite at en stod på tysk eksamen :D Daamn. Var den vanskelig? Gruer meg.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) ahh, føles godt å vite at en stod på tysk eksamen :D Daamn. Var den vanskelig? Gruer meg.. Pugg på Tyskleksa til Øystein Sunde. Da står du med glans. *edit* eller var strøyk med glans han sang? Endret 5. januar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 skal jeg være glad eller skeptisk til dette ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skeptisk, da det er noen finnske ungdommer som har laget det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor snakker dere som om Nickelback hadde vært musikk? Fordi det er musikk, bare ikke veldig bra? Da jeg så dem spilte de drithøyt. Og de solgte ikke ørepropper noe sted i / ved konsertlokalet. Det var en smertefull opplevelsen. Det hjalp ikke at en stor del av publikum var jenter på ca. 15, de når ufattelig høyt volum på hylinga si. Musikken og showet derimot var ikke så verst, men jeg føler sett er sett så stikker nok ikke på Nickelback igjen. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg hater kasus over alt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nickelback er jo musikk, så det er jo ikke noe å pirke på. Hvis Akon og lignende "artister" får kalle sitt makkverk for "musikk", burde iallefall Nickelback få gjøre det, da de faktisk spiller instrumenter og lager melodiene selv. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg vil vil vil på konsert med de. Får bare ta med propper selv Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 aldri vært no stor fan av de egentlig. men smaken er som baken, sa brura. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ahh, føles godt å vite at en stod på tysk eksamen :D Daamn. Var den vanskelig? Gruer meg.. Vanskelig nok spør du meg, var dog mitt andre forsøk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nickelback lager da musikk. ensformig, og du går svært fort lei (har du hørt en nickelback-låt, har du jo hørt dem alle), men det er en del de har lagd som er veldig bra. Mye fra silver side up, bl. a. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nickelback lager da musikk. ensformig, og du går svært fort lei (har du hørt en nickelback-låt, har du jo hørt dem alle), men det er en del de har lagd som er veldig bra. Mye fra silver side up, bl. a. har hatt nickelback på mobile spotten i 1 mnd i loop. Spillelista ligger der enda. Ikke si at "du går svært fort lei" ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg