Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Deutsch ist die beste sprache. Eller noe i den duren, jeg har ikke peiling. Er det derfor du vil slutte på VGS også? Tysken, lXm.

Ja, jeg tror jeg dreper læreren min snart. :)

Gjør det! Ta en Bowling for culombine-sak og drep alle elevene også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nickelback får meg til å tenke på wrestling.

Ettersom Raw bruker Burn it to the ground som themesong.

Den er også awesome.

De spiller Something in your mouth i introen i American Pie Presents: The Book of Love(som forresten er en helt på trynet film). Introen ble altså dritkul, men filmen sugen.

Lenke til kommentar
De spiller Something in your mouth i introen i American Pie Presents: The Book of Love(som forresten er en helt på trynet film). Introen ble altså dritkul, men filmen sugen.

Book of Love ja, fyfaen så elendig den var. Vart bare forbanna av å se på.

Lenke til kommentar

Det er gøy å se på wrestling, det er som å se på et dårlig teaterstykke. Dvs. at det er overspilling :p Alle vet jo at John Cena er den beste wrestleren per dags dato fordi han er mest pop hos publikum!

EDIT: Angående American Pie, så syntes jeg det konseptet er ferdigmelket for lengst. De kunne godt anstrengt seg å lage noe nytt enn samme dritten hver gang!

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Nickelback får meg til å tenke på wrestling.

Ettersom Raw bruker Burn it to the ground som themesong.

Den er også awesome.

Hva med Animals av Nickelback, da?

Lenke til kommentar
@Sameboe:

Cena er ræva.

Stilen hans er kjedelig.

Undertaker derimot. Uforutsigbar og morsom.

Og tombstone piledriver er seriøst det morsomte movet ever xD

Ler like mye hver gang han tar det x)

Mulig at Cena er rævva, men USA elsker han, dermed vinner han bortimot alt som er :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...