Minus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Deutsch ist die beste sprache. Eller noe i den duren, jeg har ikke peiling. Er det derfor du vil slutte på VGS også? Tysken, lXm. Ja, jeg tror jeg dreper læreren min snart. Gjør det! Ta en Bowling for culombine-sak og drep alle elevene også. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har skole 'jippi' ferien gikk alt for fort. Hadde ikke klagd på en uke til, var forholdvis jævlig å stå opp imorges. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nææh. Papa Roach is cheering me up. Cut my life intp pieces. This is my last resooort. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Suffocation, no breathing! Blablabla grineeee! God låt, men så ufattelig cheesy tekst. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Suffocation, no breathing! Blablabla grineeee! God låt, men så ufattelig cheesy tekst. Jeg vet.. Men jeg blir så gira av den. Samme med Something in your mouth - Nickelback Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nickelback får meg til å tenke på wrestling. Ettersom Raw bruker Burn it to the ground som themesong. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nickelback får meg til å tenke på wrestling.Ettersom Raw bruker Burn it to the ground som themesong. Den er også awesome. De spiller Something in your mouth i introen i American Pie Presents: The Book of Love(som forresten er en helt på trynet film). Introen ble altså dritkul, men filmen sugen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 De spiller Something in your mouth i introen i American Pie Presents: The Book of Love(som forresten er en helt på trynet film). Introen ble altså dritkul, men filmen sugen. Book of Love ja, fyfaen så elendig den var. Vart bare forbanna av å se på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Det er gøy å se på wrestling, det er som å se på et dårlig teaterstykke. Dvs. at det er overspilling Alle vet jo at John Cena er den beste wrestleren per dags dato fordi han er mest pop hos publikum! EDIT: Angående American Pie, så syntes jeg det konseptet er ferdigmelket for lengst. De kunne godt anstrengt seg å lage noe nytt enn samme dritten hver gang! Endret 5. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, leggetid på meg Kos dere videre på skolen! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nickelback får meg til å tenke på wrestling.Ettersom Raw bruker Burn it to the ground som themesong. Den er også awesome. De spiller Something in your mouth i introen i American Pie Presents: The Book of Love(som forresten er en helt på trynet film). Introen ble altså dritkul, men filmen sugen. Hva med Animals av Nickelback, da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor snakker dere som om Nickelback hadde vært musikk? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 @Sameboe: Cena er ræva. Stilen hans er kjedelig. Undertaker derimot. Uforutsigbar og morsom. Og tombstone piledriver er seriøst det morsomte movet ever xD Ler like mye hver gang han tar det x) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor snakker dere som om Nickelback hadde vært musikk? Fordi det er musikk, bare ikke veldig bra? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 @Sameboe: Cena er ræva. Stilen hans er kjedelig. Undertaker derimot. Uforutsigbar og morsom. Og tombstone piledriver er seriøst det morsomte movet ever xD Ler like mye hver gang han tar det x) Mulig at Cena er rævva, men USA elsker han, dermed vinner han bortimot alt som er Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor snakker dere som om Nickelback hadde vært musikk? fordi det er det. Ikke mobb! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Han har jo allerede tapt WWE-tittelen O_o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Han har jo allerede tapt WWE-tittelen O_o Stemmer det, men etter det jeg skjønte så er det en re-match mot Sheamus snart Da vinner han, bare vent å se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg