Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spionering innebærer flotte damer, dyre middager og frekke antrekk. Det innebærer særdeles lite fysisk arbeid. Litt som James Bond, uten all den volden og frykten for å dø.

Ah, svaret til l4r5 var ufattelig kjedelig, men det var det her jeg lette etter. Jeg vil bli spion!

Lenke til kommentar
Spionering innebærer flotte damer, dyre middager og frekke antrekk. Det innebærer særdeles lite fysisk arbeid. Litt som James Bond, uten all den volden og frykten for å dø.

Ah, svaret til l4r5 var ufattelig kjedelig, men det var det her jeg lette etter. Jeg vil bli spion!

Nå som jeg har fortalt deg dette, må jeg dessverre likvidere deg. Dette er topp hemmelig informasjon. Vennligst ikke stikk ifra plassen din, da det kommer en mørk bil med noen likvidanter til deg ganske så snart.

Lenke til kommentar

Nå som jeg har fortalt deg dette, må jeg dessverre likvidere deg. Dette er topp hemmelig informasjon. Vennligst ikke stikk ifra plassen din, da det kommer en mørk bil med noen likvidanter til deg ganske så snart.

Men jeg skal gå til gymhallen nå. Dere får hente meg der, jo mindre jeg stikker av. :ph43rrr.:

Lenke til kommentar

Det kan selvsagt innebære noen gallamiddager her og der, men det er nok langt fra James Bonds verden. Selv om du er såkalt feltagent. Og ang. damer: Hva om du får vite at den personen som sitter på informasjonen du vil ha er en svett, feit og lite hygeniesk homofil mann på 65?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...