Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 drikke blodet til noen er endel sykere ja ;ONaah. Spørs litt på metoden. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 drikke blodet til noen er endel sykere ja ;ONaah. Spørs litt på metoden. på hvilken metode blir det ikke sykt? O.o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 drikke blodet til noen er endel sykere ja ;ONaah. Spørs litt på metoden. på hvilken metode blir det ikke sykt? O.o Den der begge samtykker og sånn. Altså. Tilogmed jeg må innrømme at det kan virke litt småsykt for omverdenen å piske noen til blods og så slikke sårene deres etterpå... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 på hvilken metode blir det ikke sykt? O.oBlodpudding med sukker på toppen stekt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Den der begge samtykker og sånn Fortsatt ganske sykt på hvilken metode blir det ikke sykt? O.oBlodpudding med sukker på toppen stekt Å huff :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 PepsiCo: If it exists, someone faps to it Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Folkens: Slakter i Bergen? Noen som vet. In desperate need of blood, og det må se ekte ut. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Folkens: Slakter i Bergen? Noen som vet. In desperate need of blood, og det må se ekte ut. http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=slakter+bergen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 på hvilken metode blir det ikke sykt? O.oBlodpudding med sukker på toppen stekt Å huff :!: What? det er jo jævlig godt jo. Folkens: Slakter i Bergen? Noen som vet. In desperate need of blood, og det må se ekte ut. http://www.1881.no/?Query=slakter+bergen&qt=8 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Folkens: Slakter i Bergen? Noen som vet. In desperate need of blood, og det må se ekte ut. ;--{D Jeg jobber med særemne. Det er strålende morsomt. Nå må jeg få filmklipp fra DVD inn i power-pointen min. Yay! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ;--{D Jeg jobber med særemne. Det er strålende morsomt. Nå må jeg få filmklipp fra DVD inn i power-pointen min. Yay! Anne er nazi. Lykke til. Jeg fikk forresten 4+. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Anne er nazi. Lykke til. Jeg fikk forresten 4+. I know. Men begge var der? 4+! Gratz. Det er jo ikke verst. Du hadde power-point eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 GENIALT! Geniaaalt! Solheim kjøtt hadde blod inne, 25 kroner literen. Rocking, da har jeg noe å gjøre etter skolen og! Eneste ulempen er at mamma blr like muggen hver gang jeg drar inn mer enn en halvliter blod i huset og ikke klarer å nikke og smile når hun spør om det er falskt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 I know. Men begge var der?4+! Gratz. Det er jo ikke verst. Du hadde power-point eller? Japp. Men MB er jo bare snill. Hadde Powerpoint ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Herregud jeg er slave til nikotin. La meg og viste jeg ikke hadde røyk...drømte om røyk i natt..og sitter nå og tripper fordi en ikke har fått morra-røyken *sukk* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 GENIALT! Geniaaalt! Solheim kjøtt hadde blod inne, 25 kroner literen. Rocking, da har jeg noe å gjøre etter skolen og! Eneste ulempen er at mamma blr like muggen hver gang jeg drar inn mer enn en halvliter blod i huset og ikke klarer å nikke og smile når hun spør om det er falskt. Hahaha! xD Hvem skal få æren av å smøre seg inn i det? *hint* Unni. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Unni NEKTER å smøre seg inn i blod. oO NEKTER I tell you. Hun er veggis. Hun burde spares for det. Og nå skal jeg ha prøve. Den hadde jeg glemt til for mindre enn to timer siden. Fantastisk. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Unni NEKTER å smøre seg inn i blod. oONEKTER I tell you. Hun er veggis. Hun burde spares for det. Og nå skal jeg ha prøve. Den hadde jeg glemt til for mindre enn to timer siden. Fantastisk. x) Vi vet du vil! Innerst inne lengter sjelen din etter å bli badet i blod! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Herregud, Our time won't live that long må være en av de fineste sangene ever. Jeg fikk forøvrig 5 på særemnet mitt om Hamsun, og jeg har den strengeste norsklæreren på skolen. Jeg ble rørt når jeg fikk 5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jessda. \o/ Norsktime snart, og så skal man opp til slakteren. Har vi forresten en bakedate i dag, Nie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg