Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Faen, jeg våkna for en halvtime siden. Hadde håpt å sove i alle fall til 9:30. Aner ikke hva jeg skal gjøre med all dødtiden Du har da fleshlight /Quakecry Ja? Your point? Jeg har ingen interesse av å ligge og pule på ei dvergfitte av merkelig materiale Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 God Morgen :!: Ikke spesielt våken men Pytt Pytt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mikkel, du er en flyvefisk. Svøm litt lengre ut i havet, se deg rundt, se også fram. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Waaat ? Prøvde jo bare å dra en fønny Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Å fytti helvete. Kaaaaaldt D= Jeg vil hjem og under dyna =( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mine fristelser overgår din selvkontroll. Du vil være med meg hjem, der finnes et eget venterom Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sjur, i suggest you go back to bed Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=581275Har freddyboooi vært på farten igjen nå da? Nå tar du feil, Fredrik er ikke 15 år, men han går for gutter på 15 år. å, beklager så mye! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Første time går til å bli slaktet av diverse lærere! Det går utover hele klassen! slaktet for hva da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sjur, i suggest you go back to bed Nei, jeg tror ikke det. Skal møte noen folk på skolen om en times tid for å bestemme hva de andre skal være. Jeg skal være R&D og gi litt TLC, så det er ez Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er seriøst sugen på å flytte ifra Norge nå ... Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 how come?.. the awesome coldsome? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er seriøst sugen på å droppe ut av VGS.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen møkkakolleger åpnet vinduet på kontoret mitt, så når jeg kom idag var det minusgrader på kontoret. Brrrr! Kakao er godt! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er seriøst sugen på å droppe ut av VGS.. DO IT! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er seriøst sugen på å droppe ut av VGS.. Det vil jeg høyst anbefale. Ingenting er som å ha en fremtid bestående av kassa-arbeid på nærmeste kiwi. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er seriøst sugen på å droppe ut av VGS.. Gjør det, gjør det, gjennomfør det. Skole er for tapere! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Woo! I dag er det -15 ute og jeg skal gå til skolen. Håper det blir 15 grader varmere i løpet av 5 minutt Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er seriøst sugen på å droppe ut av VGS.. Det er undertegnede også. Allmenn kunnskap er kjedelig, men jeg innser at jeg må gjennom 3 kjedelige år (som for så vidt garantert går glatt, selv om det er kjedelig) før jeg kan studere noe jeg faktisk vil. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 how come?.. the awesome coldsome? 1: Jeg blir stiv i nakken av kulda. 2: Über sensitiv hud så tørker inn og får eksem ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg