Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Damn! Lars got me! Nei, jeg blir 18 dette året jeg. Blir digg. Samme her 10 dager til faktisk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du vært i bil ulykke? Aldri vært i nærheten engang, og det er en grunn til det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis noen er så idiotiske at de flyr ut på på en parkeringsplass som noen andre tuller på med bilen sin, så kan man ikke bare skylde på sjåføren altså... Hva skal noen ut på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett? Ehh. Hva har bilen på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du vært i bil ulykke? Aldri vært i nærheten engang, og det er en grunn til det. Virker som grunnen er fobi for biler og ekstrem angst for hva som KAN skje Hvis noen er så idiotiske at de flyr ut på på en parkeringsplass som noen andre tuller på med bilen sin, så kan man ikke bare skylde på sjåføren altså... Hva skal noen ut på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett? Ehh. Hva har bilen på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett? Leke vel, mye tryggere enn på veien i rushtida. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Samme her 10 dager til faktisk Må vente til November. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Samme her 10 dager til faktisk Må vente til November. Det er lenge til Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hvis noen er så idiotiske at de flyr ut på på en parkeringsplass som noen andre tuller på med bilen sin, så kan man ikke bare skylde på sjåføren altså... Hva skal noen ut på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett?Ehh. Hva har bilen på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett?Leke vel, mye tryggere enn på veien i rushtida. Biler er ikke leketøy. Hvis du vil leke med bil, finn deg en bane å kjøre på. Finnes ikke det i nærheten? Synd, trist, leit. Hvis du ordner flombelysning, tillatelse av eierne og skilting samt sikkerhetsgreier, så okei. Hvis ikke: Gi faen. Endret 4. januar 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei, dra heller og lek tulling i rushtida, så gjør Darwin jobben av seg selv. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg skjønner at dere ikke liker folk som har det gøy med bil. Jeg skulle gjerne dratt på bane men føler ikke at det er noe for meg uten skikkelig bil. Jeg ser ikke hvordan litt leking kan skade noen da alle ulykker jeg vet om personlig har skjedd pga. høy fart eller alkohol Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis noen er så idiotiske at de flyr ut på på en parkeringsplass som noen andre tuller på med bilen sin, så kan man ikke bare skylde på sjåføren altså... Hva skal noen ut på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett? Ehh. Hva har bilen på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett? hva med å stå parkert ? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå er det Cops uansett, ha en fin natt bil hatere Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Pøh, Troops er mye bedre http://video.google.com/videoplay?docid=-5...01160052590481# Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg skjønner at dere ikke liker folk som har det gøy med bil. Jeg skulle gjerne dratt på bane men føler ikke at det er noe for meg uten skikkelig bil. Jeg ser ikke hvordan litt leking kan skade noen da alle ulykker jeg vet om personlig har skjedd pga. høy fart eller alkohol Flertallsformen av anekdote er ikke data. Hva du kjenner til er altså fullstendig irrelevant. Hold deg innenfor vegtrafikkloven. Å drive på og leke på parkeringsplasser er IKKE innenfor vegtrafikkloven. Spør du meg skulle man hatt mulighet for å leie baner overalt, jeg kunne godt tenke meg å leke meg med bil under trygge omstendigheter. Men det forutsetter nettopp det, trygge omstendigheter. Det er IKKE en parkeringsplass om natta. Håper du blir tatt og mister lappen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 ^Strenge gutten azza. Anyways, jeg håper jeg får start på bilen min snart. Søs sin er ikke veldig glad i vinterføret, merker jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er 32 og har ikke bil Bor så sentralt at jeg ikke trenger det for å komme meg til jobb eller andre steder. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg bor 20 min unna Oslo, men trenger fortsatt bil her jeg bor. Buss blir aaaalt for tungvindt her i området, hvertfall. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er 32 og har ikke bil Bor så sentralt at jeg ikke trenger det for å komme meg til jobb eller andre steder. "Søker attraktiv ung mann, gjerne mellom 28-32. Må ha morsomme interesser som film, synthmusikk, sci-fi og 80-tallet. Gjerne begynne på B og slutte på X. PS: MÅ HA BIL." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Du kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv, Cyph. Desverre failet jeg på det siste kriteriet ditt, so no cigar. Endret 4. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv, Cyph. Måtte gjette litt altså. Skulle gjerne visst mer om deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis noen er så idiotiske at de flyr ut på på en parkeringsplass som noen andre tuller på med bilen sin, så kan man ikke bare skylde på sjåføren altså... Det trenger ikke være snakk om å "fly rundt på en parkeringsplass" det kan være så enkelt som at en person skal fra a til b og h*n sparer tid på å gå over en parkeringsplass som i praksis burde være enten tom eller inneholder av parkerte biler. Virker som grunnen er fobi for biler og ekstrem angst for hva som KAN skje Det har ikke noe med angst eller fobier å gjøre, det har med å ta hensyn til andre og hva som kan skje. Jeg kjører bil hver dag og går blant biler hver dag og jeg, som alle andre, har rett til å gå over en parkeringsplass uten å være på vakt fordi en eller annen tulling kan kjøre meg ned. Det handler om å oppføre seg som et oppegående menneske med litt vett i hodet. Biler er ikke leketøy. Hvis du vil leke med bil, finn deg en bane å kjøre på. Finnes ikke det i nærheten? Synd, trist, leit. Hvis du ordner flombelysning, tillatelse av eierne og skilting samt sikkerhetsgreier, så okei. Hvis ikke: Gi faen. Godt sagt. Jeg skulle gjerne dratt på bane men føler ikke at det er noe for meg uten skikkelig bil. Det er en gigantforskjell på å kjøre på bane og på å kjøre på en parkeringsplass hvor folk farer. Å leke på en bane som er laget for nettopp slikt har jeg ikke noe mot. Jeg ser ikke hvordan litt leking kan skade noen da alle ulykker jeg vet om personlig har skjedd pga. høy fart eller alkohol Da lever du i din egen verden. Hold deg innenfor vegtrafikkloven. Å drive på og leke på parkeringsplasser er IKKE innenfor vegtrafikkloven. Spør du meg skulle man hatt mulighet for å leie baner overalt, jeg kunne godt tenke meg å leke meg med bil under trygge omstendigheter. Men det forutsetter nettopp det, trygge omstendigheter. Det er IKKE en parkeringsplass om natta. Håper du blir tatt og mister lappen. Igjen, godt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg