WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 [insert trollercoasterbilde her] Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Lars: Her er oppskrift. Litt stress å lage men smaker himmelskt godt. Bruker å kjøpe ferdig shezuan fra toro. Tilberedning Miks for Thai Curry Wok-marinade: 1. Tøm posen merket Thai Curry Wok-marinade i en bolle og rør ut med 2 ss olje. 2. Skjær ca. 400 g kylling- eller svinekjøtt i strimler. Bland kjøttet godt med marinaden og la kjøttet trekke i marinaden i ca. 10 minutter. Eggnudler: 1. Kok opp ca. 5 dl vann tilsatt ½ ts salt. 2. Tilsett nudlene og kok dem i 2 minutter under omrøring. 3. Sil av vannet og avkjøl nudlene i kaldt vann. . Thai Curry Wok-saus: 1. Stek kjøttet i litt olje eller margarin og legg det stekte kjøttet på et fat. 2. Stek Bruk ca. 400 g ferdig wokblanding eller andre grønnsaker, stek grønnsakene lett i den samme pannen. Tilsett det stekte kjøttet. 3. Hell glasset med currysausen i pannen. For å få ut all currysausen fra glasset fyller du TORO Kokosmelk (165 ml) eller 2 dl fløte på det tomme glasset, setter på lokket og rister godt. Hell så blandingen i pannen. 4. Tilsett nudlene og posen med fruktblanding. Bland alt forsiktig og varm retten i 2-3 minutter før servering. Toppkrydder: Ønsker du en mer krydret rett, kan du dosere toppkrydderet direkte i retten mot slutten av koketiden. Bruker du hele posen, får du en sterkt krydret rett. Alternativt kan du servere krydderet ved siden av, slik at hver enkelt kan strø ønsket mengde over den ferdige retten. Tilsettes 400 g kylling- eller svinekjøtt 1 liten brokkoli 1 liten rødløk 1 liten boks bambusskudd Endret 4. januar 2010 av Big tony Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 CypheroN er altså over 30 år ung, hyggelig at vi har den eldre garde representert Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg er også med i gamlis-klubben. Barely. Endret 4. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du ser jo plassen før du kliner til. Det er seff på egen risiko, dø alene , ikke dra med andre At plassen var tom 5minutter før en begynner å kjøre som en tulling betyr ikke at den er det 5minutter etter. I mørket er det ofte jævlig vanskelig å se folk så lenge de ikke har på refleks. Mao er det stor forskjell på å tro en er aleine og på å faktisk være det. Da er det bedre å få andrenalinkick og dum morro på måter hvor en er 100% sikker på at personer og eiendom ikke blir skadd. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 jaja, gamle mennesker lukter vondt, men det merker jeg ikke her. Så det er bare kos Du ser jo plassen før du kliner til. Det er seff på egen risiko, dø alene , ikke dra med andre At plassen var tom 5minutter før en begynner å kjøre som en tulling betyr ikke at den er det 5minutter etter. I mørket er det ofte jævlig vanskelig å se folk så lenge de ikke har på refleks. Mao er det stor forskjell på å tro en er aleine og på å faktisk være det. Da er det bedre å få andrenalinkick og dum morro på måter hvor en er 100% sikker på at personer og eiendom ikke blir skadd. Har du vært i bil ulykke? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mormor og bestefar ble drept (for mange år siden) av en 18-åring som forbikjørte i en tunnel. Laugh it up, bitches. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvorfor driver dere enda og bitcher om en samtale som er 10 sider bak i tråden? Unger. Enig. Det var bedre på åttitallet. Er du så gammel? Født i '67. I beg to differ. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=969502&hl= Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvorfor driver dere enda og bitcher om en samtale som er 10 sider bak i tråden? Unger. Enig. Det var bedre på åttitallet. Er du så gammel? Født i '67. Tuller du? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er også med i gamlis-klubben. Barely. Da ligger jeg et sted midt i mellom ungdom og pensjonist klubben Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lars: Her er oppskrift. Litt stress å lage men smaker himmelskt godt. Bruker å kjøpe ferdig shezuan fra toro. Tilberedning Miks for Thai Curry Wok-marinade: 1. Tøm posen merket Thai Curry Wok-marinade i en bolle og rør ut med 2 ss olje. 2. Skjær ca. 400 g kylling- eller svinekjøtt i strimler. Bland kjøttet godt med marinaden og la kjøttet trekke i marinaden i ca. 10 minutter. Eggnudler: 1. Kok opp ca. 5 dl vann tilsatt ½ ts salt. 2. Tilsett nudlene og kok dem i 2 minutter under omrøring. 3. Sil av vannet og avkjøl nudlene i kaldt vann. . Thai Curry Wok-saus: 1. Stek kjøttet i litt olje eller margarin og legg det stekte kjøttet på et fat. 2. Stek Bruk ca. 400 g ferdig wokblanding eller andre grønnsaker, stek grønnsakene lett i den samme pannen. Tilsett det stekte kjøttet. 3. Hell glasset med currysausen i pannen. For å få ut all currysausen fra glasset fyller du TORO Kokosmelk (165 ml) eller 2 dl fløte på det tomme glasset, setter på lokket og rister godt. Hell så blandingen i pannen. 4. Tilsett nudlene og posen med fruktblanding. Bland alt forsiktig og varm retten i 2-3 minutter før servering. Toppkrydder: Ønsker du en mer krydret rett, kan du dosere toppkrydderet direkte i retten mot slutten av koketiden. Bruker du hele posen, får du en sterkt krydret rett. Alternativt kan du servere krydderet ved siden av, slik at hver enkelt kan strø ønsket mengde over den ferdige retten. Tilsettes 400 g kylling- eller svinekjøtt 1 liten brokkoli 1 liten rødløk 1 liten boks bambusskudd Må nesten prøves ut en gang. Men ikke i morgen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvorfor driver dere enda og bitcher om en samtale som er 10 sider bak i tråden? Unger. Enig. Det var bedre på åttitallet. Er du så gammel? Født i '67. I beg to differ. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=969502&hl= Lololol. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 JUGING! CypheroN JUGER! Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis noen er så idiotiske at de flyr ut på på en parkeringsplass som noen andre tuller på med bilen sin, så kan man ikke bare skylde på sjåføren altså... Hva skal noen ut på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Damn! Lars got me! Nei, jeg blir 18 dette året jeg. Blir digg. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Damn! Lars got me! Nei, jeg blir 18 dette året jeg. Blir digg. Det er ikke digg at alle tror du tar masse ansvar og du blir taua hver gang du drikker selv om du har lov bare fordi du er for full... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Samme her, Cyph. Gleder meg! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis noen er så idiotiske at de flyr ut på på en parkeringsplass som noen andre tuller på med bilen sin, så kan man ikke bare skylde på sjåføren altså... Hva skal noen ut på en parkeringsplass å gjøre midt på natta uansett? Det er dessverre sånn at sjåføren alltid får skylda. Mange ganger jeg har lyst til å hoppe foran en bil for å tjene litt cash Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nite folks! Sov godt og drøm søtt! (: Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå er det snart "Cops" på tv, håper jeg lærer none triks i dag også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg