Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spist hestebiff på restaurant. Det smakte helt vanlig biff, egentlig. I Frankrike serverer jo de fleste restauranter hest.

Er bare vi som er vant til å se dem som "pene, snille dyr som ikke skal spises".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Aldri skjønt greia med hester.

Nei, det er en dyr hobby hvor de som driver av med den syter over at den er så hard og er bedre trening enn ymse andre idrettsgrener :)

Jeg syter ikke :) Det er moro.

Om det er bedre enn alle andre idrettsgrener tror jeg ikke, men er nok bedre enn enkelte. Blandt annet trener man muskler man ikke bruker ellers. Jeg kjenner det utrolig godt i magen og resten av kroppen når jeg rir, så grav dere ned, dere som sier at man bare sitter der.

Men dyrt er det ja. :/

Lenke til kommentar

Veggiser er bare folk som fornekter at de er mennesker og prøver å late som de er plantespisende dyr. Det funker ikke. Er som om dovendyr plutselig skulle finne på å spise mennesker bare fordi det går an.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det ikke noe om at når du bare spiser grøntfôr og slikt og ikke balanserer det med kjøtt og andre dyreprodukter sånn at du får litt / nok av alt, så krymper hjernen, eller er det bare ondsinnet propaganda fra ikke-veggiser? :p

Jeg vet hvordan det er, jeg har aldri ridd på hest pga. allergiske reaksjoner, men jeg smugleste Wendy fra 97 til 01 ;D

Haha. Faen meg type du.

Hva nå? *spille blond*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...