Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Herr Brun, du har da Pinup På en eller annen måte x) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) christinahk: er hester ålreite dyr? Blir jo snart masse hester her på gården... 6 stallplasser nå, 6 til iløpet av neste år. De er litt store og skumle Endret 4. januar 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Gjør man det så har man lekt seg på uforsvarlig vis. En skal strengt tatt ikke leke med biler i det heletatt. Kjøretøy generelt er ikke leketøy og alle, jeg gjentar alle som leker seg mens de kjører bil er kjøtthuer. Om så det er noe så lite som å nappe i brekket og skli litt rundt på en tom parkeringsplass. Biler er store, tunge og kan skape utrolig store skader kun ved et bittelite uhell. Å nappe i brekket på en åpen parkeringsplass midt på natten er livsfarlig! Selv å trykke litt for hardt på bremsen slik at man skrenser bortover på asfalten på parkeringsplassen kan gjøre ufattelige store skader og ta mange menneskeliv. Jeg syns vi skal ta vekk alt av kjøretøy som bruker hjul og styres av mennesker. Eller eventuelt få tapesert kjøretøyene i skumplast og satt sperre ved 10 km/t. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Populært å sleike ræv her inne, ser jeg. Hvorfor er jeg ikke overrasket. Du er søt Øyh! Hu er min! Vi kan slåss om det. Eller la Lenne bestemme Jeg vet hun vil ha meg uansett. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Og jeg er opptatt liek 4 evah. Endret 4. januar 2010 av Lenne Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Herr Brun, du har da Pinup På en eller annen måte x) Don't hate the player, hate the game christinahk: er hester ålreite dyr? Hester er fantastiske dyr. Hadde det ikke vært så inni gamperassen mye jobb, og hadde det ikke vært for at jeg aldri i mitt liv kunne tenkt meg å bo på landet, skulle jeg hatt hest. Bestefaren min hadde et titalls. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Og jeg er opptatt liek 4 evah. Smask! Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 christinahk: er hester ålreite dyr? Blir jo snart masse hester her på gården... 6 stallplasser nå, 6 til iløpet av neste år. De er litt store og skumle Kjempeålreite! På mandag begynner jeg å jobbe i stall på fulltid. Mye slit for lite penger, men er verdt det pga hestene! Kommer jo litt an på individet også da, alle har sin egen personlighet ^^ Bor du på denne gården? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du hest? Og er du mann?(I så fall: Kult.) Nææ, hun jeg leier av har tre. Jeg er mann da, så dette blir vel sånn halvveis kult. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hester er fantastiske dyr. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hester er fantastiske dyr. Løk. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 christinahk: er hester ålreite dyr? Hester er fantastiske dyr. Hadde det ikke vært så inni gamperassen mye jobb, og hadde det ikke vært for at jeg aldri i mitt liv kunne tenkt meg å bo på landet, skulle jeg hatt hest. Bestefaren min hadde et titalls. GØY å høre en gutt si det!! Man mååå jo ikke bo i landet for å ha hest da. Går fett å bo i byen og ha hest på stall litt utenfor. Så lenge denne stallen ikke er dugnadstall (dvs at man må ta inn/ut hester og fore selv), trenger man ikke bruke mer enn en to-tre timer om dagen. Største problemet er at det er så inni gamperassen dyrt, synes jeg. Har du hest? Og er du mann?(I så fall: Kult.) Nææ, hun jeg leier av har tre. Jeg er mann da, så dette blir vel sånn halvveis kult. Sånn halvveis ja Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 christinahk: ja, når jeg er hjemme. Vi er midt oppe i en overgang fra fjøs med mange skumle kyr til stall med litt mindre skumle hester. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) christinahk: ja, når jeg er hjemme. Vi er midt oppe i en overgang fra fjøs med mange skumle kyr til stall med litt mindre skumle hester. Ahaa. Kuuult! Nå er det btw et program på nrk2 som heter "Hestefolk". Virker ikke kjempespennende, men jaja. Endret 4. januar 2010 av christinahk Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Aldri skjønt greia med hester. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Aldri skjønt greia med hester. Hest er best på midten, midt i mellom hjernen og dritten Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Aldri skjønt greia med hester. Nei, det er en dyr hobby hvor de som driver av med den syter over at den er så hard og er bedre trening enn ymse andre idrettsgrener Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Aldri skjønt greia med hester.De smaker godt på grillen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Aldri skjønt greia med en hel masse ting. Men folk finner glede i det meste. Jeg er glad i dyr Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fun fact: Hesteidrett er den sporten med mest skader. Vet dere hvilken som har færrest? Hoceky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg