Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Aaaah, glittereyeliner innpå øyet! Jeg er blind! ><Du har touch-metoden inne? Ja, sånn ca. Men i helvete, noe så latterlig ubehagelig. Alt er tåkete. Jeg ser litt innimellom, men hver gang jeg blinker så er det tåke i fem sekunder. Sjiiz. EDIT: Forumkafeen, jeg trenger deres mening på noe. Hvor sykt, skala fra en til ti, er det å brennemerke noen som forspill? Endret 4. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 men keg er ekstremt bifil i fylla dah... eHeeeh... (så pass på!) og ulempen er? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 EDIT: Forumkafeen, jeg trenger deres mening på noe. Hvor sykt, skala fra en til ti, er det å brennemerke noen som forspill? 5? Brennmerker er litt diggt Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 sånn som alle puler på... som har vært sammen med alle... felleshøl.. det er en jente du snakker til... Faen... driti ut... *sukk* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Faen... driti ut... *sukk* *pekeogle* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 EDIT: Forumkafeen, jeg trenger deres mening på noe. Hvor sykt, skala fra en til ti, er det å brennemerke noen som forspill? 5? Brennmerker er litt diggt Jeg er helt sikker på at Bam Margera er helt enig om du spør han om penis-brannmerket sitt på rompa Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Faen... driti ut... *sukk* EID! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er helt sikker på at Bam Margera er helt enig om du spør han om penis-brannmerket sitt på rompa Det var ikke spørsmålet, Yo-naz. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er helt sikker på at Bam Margera er helt enig om du spør han om penis-brannmerket sitt på rompa Det var ikke spørsmålet, Yo-naz. Det var relevant med tanke på utsagnet til PepsiCo, r3-b3cca Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ja... =/ men forresten.. kunne jo vært en gutt og da! har høl vi og! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det var relevant med tanke på utsagnet til PepsiCo, r3-b3cca Men åe, Yo-naz, I needz ur answerz. I cravez it! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Men åe, Yo-naz, I needz ur answerz. I cravez it! u got mine Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Haha, dere spammer helt vanvittig Vi fikk fri fra skolen i dag. Solen kom Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg tror det villa funka mot sin hensikt på meg, Eplefe, men folk reagerer forskjellig, da. Jeg ville gitt det karakteren 9, for sykheten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 u got mineYeah I didz. Kthnx. For meg ligger det på en 2-er. Under det å drikke blodet til noen, faktisk. Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 føler med nedfor nå... =/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 u got mineYeah I didz. Kthnx. For meg ligger det på en 2-er. Under det å drikke blodet til noen, faktisk. drikke blodet til noen er endel sykere ja ;O Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ezpen: Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ezpen: Hva har skjedd? han tok ei jente for å være gutt. daaakar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg