christinahk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 God kveld! God kveld Du liker forumet om kvelden du Hehe. Beste tiden Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 God kveld! God kveld Du liker forumet om kvelden du Hehe. Beste tiden Ser den shitkidsa sover jo som regel da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Selv min lille Astra med hele 75 hest drar seg lett løs i snøen, om man vil... Nå er det gjerne en fordel at bilen er liten og lett om en skal ut av snøen da. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Takk for hjelpen Anytime ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fy søren så fristende det er å bare gå og legge seg nå ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fy søren så fristende det er å bare gå og legge seg nå ... Gå å legg deg da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fy søren så fristende det er å bare gå og legge seg nå ... Zenn doo eet! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Joda. Men man skal jo ikke rote det til og havne utenfor veien. Gjør man det så har man lekt seg på uforsvarlig vis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Legger jeg meg nå, våkner jeg 4 elns. Det er jo null vits når jeg ikke trenger å stå opp før 9:30-ish. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Gjør man det så har man lekt seg på uforsvarlig vis. En skal strengt tatt ikke leke med biler i det heletatt. Kjøretøy generelt er ikke leketøy og alle, jeg gjentar alle som leker seg mens de kjører bil er kjøtthuer. Om så det er noe så lite som å nappe i brekket og skli litt rundt på en tom parkeringsplass. Biler er store, tunge og kan skape utrolig store skader kun ved et bittelite uhell. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Populært å sleike ræv her inne, ser jeg. Hvorfor er jeg ikke overrasket. Du er søt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Begynner å bli smått lei av en viss hest som skal sparke borti matbingen hele tiden. Høres ut som om det er krig ute på gårdsplassen her. Vurderer en espresso før jeg tar kvelden, gitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Zenn don't doo eet. Men jeg er så trett at jeg så vidt klarer å holde øya oppe. Dette er vanskelig skal jeg si deg Og et tilbakevendende problem nå i 2010. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Populært å sleike ræv her inne, ser jeg. Hvorfor er jeg ikke overrasket. Du er søt Øyh! Hu er min! Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Begynner å bli smått lei av en viss hest som skal sparke borti matbingen hele tiden. Høres ut som om det er krig ute på gårdsplassen her. Vurderer en espresso før jeg tar kvelden, gitt. Har du hest? Og er du mann? (I så fall: Kult.) Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Populært å sleike ræv her inne, ser jeg. Hvorfor er jeg ikke overrasket. Du er søt Det skal jeg gå med på. Men skinnet bedrar. <3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Populært å sleike ræv her inne, ser jeg. Hvorfor er jeg ikke overrasket. Du er søt Øyh! Hu er min! Vi kan slåss om det. Populært å sleike ræv her inne, ser jeg. Hvorfor er jeg ikke overrasket. Du er søt Det skal jeg gå med på. Men skinnet bedrar. <3 Det er jeg klar over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg