Alliha Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Cougar town er jo frykteleg genialt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 BeinmARGH, jeg har glemt pin-koden! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Langtnick: protip: det trengs ikke dyr turbo for å leke i snøen med bil. Er forholdene greie så kan man skli med hva som helst - så lenge man ikke har elektronikk som overstyrer. Skal du skryte på deg bilkunnskaper på nett, så bør du hvertfall ha litt peiling... Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, du vet. Fri fra jobb. Mhm. Så den skal tilbringes med å sove lenge og å le av alle de "stakkars" folka som må opp på skole eller jobb i morgen. Jupp. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Langtnick: protip: det trengs ikke dyr turbo for å leke i snøen med bil. Er forholdene greie så kan man skli med hva som helst - så lenge man ikke har elektronikk som overstyrer. Skal du skryte på deg bilkunnskaper på nett, så bør du hvertfall ha litt peiling... Akkurat nå digger jeg deg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Langtnick: protip: det trengs ikke dyr turbo for å leke i snøen med bil. Er forholdene greie så kan man skli med hva som helst - så lenge man ikke har elektronikk som overstyrer. Skal du skryte på deg bilkunnskaper på nett, så bør du hvertfall ha litt peiling... Hvor foregår denne diskusjonen egentlig? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Se filmen hos Youtube fra ca 4.15 i den filmen, vet noen navnet på den låta? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 jeg elsker 8/10 deler av dere Noe som er down right trist å si. Enda verre om det faktisk stemmer. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Wiciwato: langtnick er en tullete 17-åring som lever under en liten stein og trives der. Ser du litt tilbake i tråden så ser du hva det er snakk om. Han mistolker alt i retning aggressivitet, og klarer knapt å lese linjene. Men om ingen legger imot så lærer han aldri. Av og til er sannheten kjedelig, og jeg har ingenting imot å si akkurat hva jeg mener når slike driver med skrøner. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 The Game, prøv deg her! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, du vet. Fri fra jobb. Mhm. Så den skal tilbringes med å sove lenge og å le av alle de "stakkars" folka som må opp på skole eller jobb i morgen. Jupp. Heldig. Se filmen hos Youtube fra ca 4.15 i den filmen, vet noen navnet på den låta? Har ikke peiling, men en fantastisk video. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Wiciwato: langtnick er en tullete 17-åring som lever under en liten stein og trives der. Ser du litt tilbake i tråden så ser du hva det er snakk om. Han mistolker alt i retning aggressivitet, og klarer knapt å lese linjene. Men om ingen legger imot så lærer han aldri. Av og til er sannheten kjedelig, og jeg har ingenting imot å si akkurat hva jeg mener når slike driver med skrøner. Aha.. Nei, selv en sleten 240 fra 1986 med rundt 116 hester holder godt til sladding så lenge forholdene er greie, det har jeg selv erfart. Nå skal det sies at 240'ene er ekstremt lette i baken og da, vet ikke hvordan det er med bmw'er.. Men en ting skal sies: man får mye mer morro for de småpengene man bruker på en volvo i forhold til de man bruker på bmw'en and the highly classified drifting-on-snow-turbo. Endret 4. januar 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 The Game, prøv deg her! Takk forl de, Al Pacino Virker dog ikke som man får kjappe svar der, noe jeg trenger... Usj Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 The Game. Det er Sigur Ros. Hoppipolla tror jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 I lengden blir 240en dyrere. Fy flate de slurper bensin, Min brukte en hel tank på 42 mil å da kjørte jeg rolig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) The Game, prøv deg her! Takk forl de, Al Pacino Virker dog ikke som man får kjappe svar der, noe jeg trenger... Usj Wiciwato to rescue! Sigur ros - Hoppipolla Too late. I lengden blir 240en dyrere. Fy flate de slurper bensin, Min brukte en hel tank på 42 mil å da kjørte jeg rolig. Hvilken lengde er det du snakker om? Hvis du kjøper en typisk ungdoms-bmw for 40k så tar det lang tid før det skulle lønne seg i forhold til en volvo for 10k. Endret 4. januar 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 God kveld! God kveld Du liker forumet om kvelden du Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Takk forl de, Al Pacino Virker dog ikke som man får kjappe svar der, noe jeg trenger... Usj Np Hmm, de pleier å være kjappe der, av og til Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Men skal man leke i snøen så trenger man nesten ikke motor. Selv min lille Astra med hele 75 hest drar seg lett løs i snøen, om man vil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg