Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Langtnick: protip: det trengs ikke dyr turbo for å leke i snøen med bil. Er forholdene greie så kan man skli med hva som helst - så lenge man ikke har elektronikk som overstyrer. Skal du skryte på deg bilkunnskaper på nett, så bør du hvertfall ha litt peiling...

Akkurat nå digger jeg deg. :love:

Lenke til kommentar
Langtnick: protip: det trengs ikke dyr turbo for å leke i snøen med bil. Er forholdene greie så kan man skli med hva som helst - så lenge man ikke har elektronikk som overstyrer. Skal du skryte på deg bilkunnskaper på nett, så bør du hvertfall ha litt peiling...

Hvor foregår denne diskusjonen egentlig?

Lenke til kommentar

Wiciwato: langtnick er en tullete 17-åring som lever under en liten stein og trives der. Ser du litt tilbake i tråden så ser du hva det er snakk om. Han mistolker alt i retning aggressivitet, og klarer knapt å lese linjene.

Men om ingen legger imot så lærer han aldri. Av og til er sannheten kjedelig, og jeg har ingenting imot å si akkurat hva jeg mener når slike driver med skrøner.

Lenke til kommentar
Wiciwato: langtnick er en tullete 17-åring som lever under en liten stein og trives der. Ser du litt tilbake i tråden så ser du hva det er snakk om. Han mistolker alt i retning aggressivitet, og klarer knapt å lese linjene.

Men om ingen legger imot så lærer han aldri. Av og til er sannheten kjedelig, og jeg har ingenting imot å si akkurat hva jeg mener når slike driver med skrøner.

Aha.. Nei, selv en sleten 240 fra 1986 med rundt 116 hester holder godt til sladding så lenge forholdene er greie, det har jeg selv erfart. Nå skal det sies at 240'ene er ekstremt lette i baken og da, vet ikke hvordan det er med bmw'er.. Men en ting skal sies: man får mye mer morro for de småpengene man bruker på en volvo i forhold til de man bruker på bmw'en and the highly classified drifting-on-snow-turbo.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
The Game, prøv deg her!

Takk forl de, Al Pacino

Virker dog ikke som man får kjappe svar der, noe jeg trenger... Usj

Wiciwato to rescue! Sigur ros - Hoppipolla

Too late. :(

I lengden blir 240en dyrere. Fy flate de slurper bensin, Min brukte en hel tank på 42 mil å da kjørte jeg rolig.

Hvilken lengde er det du snakker om? Hvis du kjøper en typisk ungdoms-bmw for 40k så tar det lang tid før det skulle lønne seg i forhold til en volvo for 10k.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...