Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Neinei, ifølge mopedlappen står det født 1992. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kva i alle dagar har eg gått glipp av no? Kvifor er langtnick så sur? Mannlig PMS. Neinei, ifølge mopedlappen står det født 1992. Så, du er 17. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan dere slutte og plage meg ! -.- Dette er cyber mobbing ! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei og nei Da har jeg startet å spille Mafiaens Hevn igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dette er cyber mobbing ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 18. Selv? Okei, jeg er 16 år, blir 17 den syvende februar. Kult, vi er omtrent like gamle. Mr. Langt Nick: Da er du ikke 18 enda hvis du er født i sep. 1992... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Småunger hele gjengen, det er det dere er. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Han har vel ikke noen BMW som han skryter av heller da. No turbo så du kan råne either? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Gjør sikkert ikke noe om dere bare sier Captn. Jann - Ove..takk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan dere slutte og plage meg ! -.- Dette er cyber mobbing ! Stryke Kristoffer over ryggen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan dere slutte og plage meg ! -.- Dette er cyber mobbing ! Overhode ikke, mobbing er mer intens, en slik uttaelse kan kun komme fra en person som ikke har opplevd mobbing. Den som har opplevd mobbing vet hva man snakker om Punktum Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mobbing er nok litt mer intensivt og personlig enn dette, ja. Men at du tar deg nær av det er jo bare morsomt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan dere slutte og plage meg ! -.- Dette er cyber mobbing ! Overhode ikke, mobbing er mer intens, en slik uttaelse kan kun komme fra en person som ikke har opplevd mobbing. Den som har opplevd mobbing vet hva man snakker om Punktum Hva vet du om jeg har opplevd rundt mobbing?... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Gjør sikkert ikke noe om dere bare sier Captn. Jann - Ove..takk. Mr. Langt Nick er en fin forkortelse. Kudos til Jann - Ove for å ha funnet på det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mr. Langt Nick, jeg vet ikke, jeg antar utifra dine uttalelser, om jeg tar feil så beklager jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan dere slutte og plage meg ! -.- Dette er cyber mobbing ! Overhode ikke, mobbing er mer intens, en slik uttaelse kan kun komme fra en person som ikke har opplevd mobbing. Den som har opplevd mobbing vet hva man snakker om Punktum Hva vet du om jeg har opplevd rundt mobbing?... I know what happened to your last year at school *queue dramatisk skrik-musikk* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Whatever jeg skal gå nå så får dere le så mye dere hæler Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har null peiling på hva som foregår, men. Hei alle! Hvordan går det med dere i dag? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vi skal prøve. Vi finner nok et annet offer for vår... "cyber mobbing". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Whatever jeg skal gå nå så får dere le så mye dere hæler Var det ikke det du sa for en halv time siden også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg