Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det sa morra di og xD

Kall meg hissig eller ikke, opp til deg, men gi deg med den dritten der, det går for alle, det var morsomt førs.... Nei det har aldri vært morsomt!

Å! Fortell?, Det sa du ikke i går! Det sa morro di og!

Hva er så morsomt med dette? Henger jeg etter i dagen ungdomsspråk, snodig, for jeg er 16 selv :hmm:

Du er for ung.

Og du må leve i det sosiale liv også for og få med deg åssen litt tøffere folk prater :)

Eneste som trenger å være sosial her er deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Piss off !

Nå drar jeg og kjøper turbo til BMWn så jeg kan få slædda litt på snøen. ER FAKTISK LITT SOSIAL JEG !

Så kan dere sitte er og klage og krangle.

Hvem var det som skrev følgende for en drøy time siden? :wee:

Skjer med at det har vært så me kranglig her i det siste'a?

Jeez rart det blir krig i verden, ta og ro ned analen gutta :p

Lenke til kommentar
Piss off !

Nå drar jeg og kjøper turbo til BMWn så jeg kan få slædda litt på snøen. ER FAKTISK LITT SOSIAL JEG !

Når ble det sosialt og slædde med turboen på BMW-en din? Sosialt med bilen din er det kanskje, men.

Lenke til kommentar
Piss off !

Når ble det sosialt og slædde med turboen på BMW-en din? Sosialt med bilen din er det kanskje, men.

Når man er 10 stykk som er ute blir det plutselig litt mer sosialt, glemte at dere ikke viste at sosial betydde være med andre :p

Lenke til kommentar
Jeg liker deg Natrich :) Du har utviklet deg veldig mye siden du ble medlem :wee:

Takk! :)

Captn, jeg er meget sosial, av og til lurer jeg på om jeg er for sosial.

Husk på at forum er en ting, det er én del av livet mitt, jeg har en hel del annet som opptar meg. Keep that in mind!

Edit: Ordstilling

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...