KKake Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det sa morra di og xD Kall meg hissig eller ikke, opp til deg, men gi deg med den dritten der, det går for alle, det var morsomt førs.... Nei det har aldri vært morsomt! Å! Fortell?, Det sa du ikke i går! Det sa morro di og! Hva er så morsomt med dette? Henger jeg etter i dagen ungdomsspråk, snodig, for jeg er 16 selv Du er for ung. Og du må leve i det sosiale liv også for og få med deg åssen litt tøffere folk prater Eneste som trenger å være sosial her er deg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Piss off ! Nå drar jeg og kjøper turbo til BMWn så jeg kan få slædda litt på snøen. ER FAKTISK LITT SOSIAL JEG ! Så kan dere sitte er og klage og krangle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Piss off ! Nå drar jeg og kjøper turbo til BMWn så jeg kan få slædda litt på snøen. ER FAKTISK LITT SOSIAL JEG ! Så kan dere sitte er og klage og krangle. Hvem var det som skrev følgende for en drøy time siden? Skjer med at det har vært så me kranglig her i det siste'a? Jeez rart det blir krig i verden, ta og ro ned analen gutta Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hakke peil... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Piss off ! Nå drar jeg og kjøper turbo til BMWn så jeg kan få slædda litt på snøen. ER FAKTISK LITT SOSIAL JEG ! Så kan dere sitte er og klage og krangle. Når ble det sosialt og slædde med turboen på BMW-en din? Sosialt med bilen din er det kanskje, men. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det sa morra di og xD Det var bedre. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Piss off ! Nå drar jeg og kjøper turbo til BMWn så jeg kan få slædda litt på snøen. ER FAKTISK LITT SOSIAL JEG ! Så kan dere sitte er og klage og krangle. Når ble det sosialt og slædde med turboen på BMW-en din? Sosialt med bilen din er det kanskje, men. Når man er 10 stykk som er ute blir det plutselig litt mer sosialt, glemte at dere ikke viste at sosial betydde være med andre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Så så Mr. Langt Nick, ingen grunn til å være hårsår. Vi er nok sosiale vi og, som jobber og sliter dagen lang. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Da fortsår jeg Mr. LangtNick "Nå drar jeg og kjøper turbo til BMWn så jeg kan få slædda litt på snøen. ER FAKTISK LITT SOSIAL JEG !" Hørtes ut som du skulle gjøre det alene. Endret 4. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Næmmen serr, gidder ikke mer. Jeg skal hvertfall ut med andre og svi penger enten du vill diskutere hver minste bokstav jeg har skrevet eller ei. Hade peepz ! Endret 4. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Råning er lulz. Og det på den negative måten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg liker deg Natrich Du har utviklet deg veldig mye siden du ble medlem Takk! Captn, jeg er meget sosial, av og til lurer jeg på om jeg er for sosial. Husk på at forum er en ting, det er én del av livet mitt, jeg har en hel del annet som opptar meg. Keep that in mind! Edit: Ordstilling Endret 4. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Whatever greit og ha et felles navn på det. Mitt synspunkt på råner er de ekle koadingene i joggedress med senka volvoer, biltema effektanlegg og "fittemagnet" i ruta på de oransje Volvoene sine. Og ja de kjøper pølse og står og røyker så alle ser de. Ekstremt kult.. Sier natta i samme slengen ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Var det ikke råning du skulle da? Råne, sammens med rånerene? Nei, nå ble jeg forvirret her. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mr. Langt Nick, hvor gammel er du? 18, 19? Må være rundt der vel, siden du skal ut med bilen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) 9 sept. 1992, så da skal han vel være 17 år? Endret 4. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er du 18? Står jo september i profilen din, er ikke du 17 nåda? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Edit: Langtnick roa seg ned, avslørde alderen sin, som det vert sett spørsmålsteikn ved, Natrich og Sameboe er i gong med malebonding. Ser greia no... Endret 4. januar 2010 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 18. Selv? Okei, jeg er 16 år, blir 17 den syvende februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg