Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen er en tapt sak. O så sant. Haha ..Hvem da btw ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Veeel... går det ann da? Hehehe! Ja. Kontrollpanel -> Personlig profil -> Endre visningsnavn. Ny jente i tråden. Nå kommer det sikkert mange kåte fjortisser. De får komme ett annet sted- jeg er lykkelig opptatt Nå var det nok noen som ble skuffet. Ny jente i tråden. Nå kommer det sikkert mange kåte fjortisser. Did u call for me? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Langtnick: lol? du er vel ikke seriøs nå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen er en tapt sak. O så sant. Haha ..Hvem da btw ? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Så klart han er seriøst. Jeg var også "seriøs" da jeg var 12 år gammel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hmm, No Dawn har virkelig ingen fremtid. Grufullt er det. Jeg liker sjangeren og har null i mot growling, men No Dawn er bare jævlig å høre på. Jeg har vært på 4-5 konserter med dem, intervjua de, og vært på noen fester med dem. Trivelige folk, men musikken. Uff, nei. Synes synd på sambo som må slite seg gjennom det å lage musikkvideo for dem Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 men i helvette nå er jeg lei av det viruset her som ikke vil vekk... avast finnern hele tida, men move to chest ser ikke ut til å gjøre stort siden den finnern igjen etter et par minutter uansett. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Så klart han er seriøst. Jeg var også "seriøs" da jeg var 12 år gammel. Ha en jævla fin dag du og... Makan til hissige folk ! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jævla kjerringer. Dette er hva jeg kaller korrupsjon, judas en og to ... Husk du vil alltid ha en venn her i kaféen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jævla kjerringer. Dette er hva jeg kaller korrupsjon, judas en og to ... Husk du vil alltid ha en venn her i kaféen Ntåå takk for den Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Så klart han er seriøst. Jeg var også "seriøs" da jeg var 12 år gammel. Ha en jævla fin dag du og... Makan til hissige folk ! Er jo du som er hissig her nå? Ingen andre Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det sa morra di og xD Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Det sa morra di og xD Bawwwww! Endret 4. januar 2010 av Lenne Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det sa morra di og xD Kall meg hissig eller ikke, opp til deg, men gi deg med den dritten der, det går for alle, det var morsomt førs.... Nei det har aldri vært morsomt! Å! Fortell?, Det sa du ikke i går! Det sa morro di og! Hva er så morsomt med dette? Henger jeg etter i dagen ungdomsspråk, snodig, for jeg er 16 selv Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) @ Captn Jack Yarr'ow ! Hvor gammel er du egentlig? "Morra di" var morsomt da jeg var 13. Endret 4. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kom på en ide. Laptopen min blir noe sinnsykt varm der hvor ram brikkene ligger, Akkurat der er det ingen form for luftehull (kanskje en grunn til det). Tenkte på om det går ann å borre noen småe hull der? Eller er jeg helt idiot i hode? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det sa morra di og xD Kall meg hissig eller ikke, opp til deg, men gi deg med den dritten der, det går for alle, det var morsomt førs.... Nei det har aldri vært morsomt! Å! Fortell?, Det sa du ikke i går! Det sa morro di og! Hva er så morsomt med dette? Henger jeg etter i dagen ungdomsspråk, snodig, for jeg er 16 selv Du er for ung. Og du må leve i det sosiale liv også for og få med deg åssen litt tøffere folk prater Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det sa morra di og xD Kall meg hissig eller ikke, opp til deg, men gi deg med den dritten der, det går for alle, det var morsomt førs.... Nei det har aldri vært morsomt! Å! Fortell?, Det sa du ikke i går! Det sa morro di og! Hva er så morsomt med dette? Henger jeg etter i dagen ungdomsspråk, snodig, for jeg er 16 selv Jeg liker deg Natrich Du har utviklet deg veldig mye siden du ble medlem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg