j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 så du er lissom egentlig skaphomo? Nei, jeg er vel.. internetthomo? I det virkelig liv er jeg rett som en strek. Det beste fra begge verdener x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 så du er lissom egentlig skaphomo? det er vel igrunnen alle her inne Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Altså. Jeg syntes vi kan arrangere e-speeddating her på Valentines. Snakke med forumstyret om saken. Hehe, korleis skjer dette eigentleg? Just curious Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da spanderer du da? om du tar turen til Arendal, så er det helt greit Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dette snakket om skap bringer tilbake minner om #SO. o_O Skummelt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dette snakket om skap bringer tilbake minner om #SO. o_OSkummelt. #SO var fun Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Altså. Jeg syntes vi kan arrangere e-speeddating her på Valentines. Snakke med forumstyret om saken.Hehe, korleis skjer dette eigentleg? Just curious Heh. Jeg jobber med detaljene. xDEDIT: Vi kan ha UNGKAREN her på Valentines! Det hadde eid så kraftig! Endret 4. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dette snakket om skap bringer tilbake minner om #SO. o_OSkummelt. #SO var fun gode gamle dager Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 om du tar turen til Arendal, så er det helt greit Hadde jeg hatt fri på fredag tror jeg faktisk jeg hadde tatt turen Bør ikke ståover flere skoledager nå Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 gode gamle dager SO6 > #SO Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) EDIT: Vi kan ha UNGKAREN her på Valentines! Det hadde eid så kraftig! Kan ha en bachelor og en bachelorette ^^ gode gamle dager SO6 > #SO sec. Endret 4. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aaaah, glittereyeliner innpå øyet! Jeg er blind! >< Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 gode gamle dager SO6 > #SO bedre eldre dager Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 EDIT: Vi kan ha UNGKAREN her på Valentines! Det hadde eid så kraftig! Kan ha en bachelor og en bachelorette ^^Srsly. Det hadde rocket. Så totalt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aaaah, glittereyeliner innpå øyet! Jeg er blind! >< know that problem. vask øyet med sminkefjerner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 gode gamle dager SO6 > #SO Then you my friend don't know (X)SO.. Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 så du er lissom egentlig skaphomo? det er vel igrunnen alle her inne men jeg er ikke homo! =/ men keg er ekstremt bifil i fylla dah... eHeeeh... (så pass på!) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 men jeg er ikke homo! =/men keg er ekstremt bifil i fylla dah... eHeeeh... (så pass på!) Å nei, jeg er sikker på at alle guttene her ikke kommer til å bli veldig lei seg av fyllebilder i RPP av flere jenter som har bifil-tendenser Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aaaah, glittereyeliner innpå øyet! Jeg er blind! ><Du har touch-metoden inne? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Å nei, jeg er sikker på at alle guttene her ikke kommer til å bli veldig lei seg av fyllebilder i RPP av flere jenter som har bifil-tendenser Listen to tha wize man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg