Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen.

Hvorfor rotet jeg meg borti IT-drift? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Det er så grenseløst frustrerende til tider. Nå fikk jeg telefon om at dings x ikke virker, og da er det et lite helvete å feilsøke per telefon, spesielt siden det også er snakk om komplisert infrastruktur med y antall lokale feilkilder og z antall underleverandører...

Lenke til kommentar
I dag sovnet jeg gjentatte ganger i timen, kløyp meg selv i armen og dasket meg selv med all slags lektyre jeg kunne finne. Men fortsatt sovnet jeg og våknet igjen annethvert minutt.

Haha, de fleste i klassen min var også slik. Jeg bare også ganske trøtt de første timene, men greide å holde meg våken etter det. :p

Lenke til kommentar
Faen.

Hvorfor rotet jeg meg borti IT-drift? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Det er så grenseløst frustrerende til tider. Nå fikk jeg telefon om at dings x ikke virker, og da er det et lite helvete å feilsøke per telefon, spesielt siden det også er snakk om komplisert infrastruktur med y antall lokale feilkilder og z antall underleverandører...

Er da bare å si opp? :)

Lenke til kommentar

Herr Brun: får for godt betalt for det + sjefen i bedriften er en sånn type som det kan være greit å ha litt kontakt med. Jeg stiller opp kjapt når han har behov for hjelp med datasystemene, og han stiller opp når jeg har bruk for hjelp med andre ting. Han kan mye forskjellig, og har mye rart liggende.

F.eks om jeg noensinne får bruk for en metalldreiebenk, så har jeg tilgang på det. Eller hvis jeg får bruk for obskurt og dyrt verktøy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...