Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Argent Dawn

Gimme ur name, imma ad u.

Størst sannsynlighet for at du finner meg på Bendeis.

Men tviler på at jeg blir å spille i dag, jeg skal legge meg sånn ca. med en gang jeg kommer hjem.

Eneste som holder meg halvveis våken nå er en varm burn en kollega hadde liggende. Smaker jævlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Varm Burn... :no:

Jeg hater det, men jeg liker ikke å sove på jobb.

Så da blir det varm burn når den jævla kantina her ikke tar bankkort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Størst sannsynlighet for at du finner meg på Bendeis.

Add Craq om du er keen på en gamingsession some day. Er i full gang med å levle den.

Will do, hva spiller du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hva spiller du?

Craq er ally DK, spekka som tank. Er bra lei dps.

Jeg spiller en DK jeg også, men DPS speccet for øyeblikket.

blir nok å skaffe dualspec på den snart, har noe fint tankegear liggende i banken, som må brukes..

Lenke til kommentar

Laff, jeg kom meg ikke ned fra Svalbard igår så jeg slapp jobb i dag. Skal reise idag kl 1445 istedet. Tull med flyet i går ettermiddag :) Også har jeg ettermiddagsskift og starter ikke før 14 denne uka, og nattskift uka etter, mao. fri hele fredag til mandag kveld. Herrrlig start på arbeidslivet etter 2 uker ferie.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Laff, jeg kom meg ikke ned fra Svalbard igår så jeg slapp jobb i dag. Skal reise idag kl 1445 istedet. Tull med flyet i går ettermiddag :) Også har jeg ettermiddagsskift og starter ikke før 14 denne uka, og nattskift uka etter, mao. fri hele fredag til mandag kveld. Herrrlig start på arbeidslivet etter 2 uker ferie.

BYTEX! <3

Lenke til kommentar

RYU SUXX HAWT DONKEYBAWLS! :love: Velkommen tilbake Bytex! WE HAS TEH MISSED UUU!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...