Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Nesten skremmende hvor lite matlyst jeg har for tiden, er enda mett etter jeg spiste frokost, jeg burde begynne å bli småsulten sånn ca. nå. Er jo drøye 4-5 timer siden jeg sist spiste.

Lenke til kommentar
Nesten skremmende hvor lite matlyst jeg har for tiden, er enda mett etter jeg spiste frokost, jeg burde begynne å bli småsulten sånn ca. nå. Er jo drøye 4-5 timer siden jeg sist spiste.

Kjenner meg igjen der. Foreldrene til dama tror jeg har spiseforstyrrelser :dontgetit:

Utdrag fra bloggen til dama:

THE GAME - HAHAHAHA <3

Nå nettopp fikk jeg spørsmål av søstra mi om jeg hadde spist noe idag "ehm.. ja, frokost?"

Litt etter får jeg det samme spørsmålet av mamma. "Ja, hvordan det?" "Nei, du har blitt tynnere i det siste" "Har jeg vel ikke, jeg har alltid vært sånn" "Nei, og jeg er redd Torger sine spiseproblemer smitter over på deg!!"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Såvidt, jeg bare har, vel kan ikke kalle det bedre ting å gjøre men andre ting å gjøre om dagen

Så du logget på WoW for en stund siden, og prøvde å snakke med deg, men fikk ikke noe svar..

Slutt mellom oss to nå? :fun:

@Torger, det er skremmende. Normalt sett burde jeg vært ivrig etter å spise nå, men nå bare utsetter jeg det, er uansett ikke sulten.

Lenke til kommentar
Så du logget på WoW for en stund siden, og prøvde å snakke med deg, men fikk ikke noe svar..

Aldri!

Jeg bare spiller der så sjeldent, har akuratt levlet en druid til 80 og holder på med en mage nå. 63-64.D Du må komme å spille med meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Aldri!

Jeg bare spiller der så sjeldent, har akuratt levlet en druid til 80 og holder på med en mage nå. 63-64.D Du må komme å spille med meg :p

Får se om jeg gidder, orker ikke levle opp noe nå..

Lenke til kommentar
@Torger, det er skremmende. Normalt sett burde jeg vært ivrig etter å spise nå, men nå bare utsetter jeg det, er uansett ikke sulten.

Jeg har nettopp spist, og er fortsatt sulten, men alikevel utsetter jeg det til middagen som er rundt 5-6. Dette gjør jeg bevisst, men jeg burde jo ikke gjøre det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Får se om jeg gidder, orker ikke levle opp noe nå..

Sløvt, kan jo ta transfer og bytte faction. Ally er teit anyways :wee:

Nei usj, orker ikke gjøre det enda ihvertfall.

Mulig jeg transferer en alt over etterhvert, får se hva jeg gidder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...