Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ingen felleshøl i strøket ditt? neida... du må finne ei du liker da... blir tiltrukket av... felleshøl? hva mener du med d? =/ Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hahah.... joa... er torsdag.. 6mnd med dama på lørdag Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Finn deg en ny en, da? hAh.. som hvem dah? =/ F.eks PepsiCo? Vil anbefale deg å prøvekjøre han først. Mulig du er ute etter noe mindre enn det han kan tilby =D hæææh? Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ingen felleshøl i strøket ditt? neida... du må finne ei du liker da... blir tiltrukket av... felleshøl? hva mener du med d? =/ sånn som alle puler på... som har vært sammen med alle... felleshøl.. Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ingen felleshøl i strøket ditt? neida... du må finne ei du liker da... blir tiltrukket av... felleshøl? hva mener du med d? =/ sånn som alle puler på... som har vært sammen med alle... felleshøl.. å gud! nå var du ekkel! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 F.eks PepsiCo? Vil anbefale deg å prøvekjøre han først. Mulig du er ute etter noe mindre enn det han kan tilby =D hæææh? Det jeg prøver å si er at han er stor. Større enn de fleste. Du kan nesten si at han er revnende stor Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 sånn som alle puler på... som har vært sammen med alle... felleshøl.. det er en jente du snakker til... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Om det er skole-PC og dere bruker proxy såå.. Edit/Tools > Preferences > Advanced > Network > Settings > "Autodetect *blabla" Godt mulig jeg gjorde det feil, men neeh, funket ikke. x) Kanskje jeg bare skal få denne driten oppdatert til IE7 i stedet. Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 F.eks PepsiCo? Vil anbefale deg å prøvekjøre han først. Mulig du er ute etter noe mindre enn det han kan tilby =D hæææh? Det jeg prøver å si er at han er stor. Større enn de fleste. Du kan nesten si at han er revnende stor =/ åssen dah stor? :s Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hellaah: Tenk skittent. oO Edit: Nevermind det med FF. Jeg var tard. x) *kose på fungerende FF* Endret 4. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaah: Tenk skittent. oO javel jah... men personlig, så liker jeg faktisk bedre å tenke koffert! ^^ (men ække helt sikker på om jeg liker å tenke koffert i dette tilfellet) =/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 *om pepsico* Det jeg prøver å si er at han er stor. Større enn de fleste. Du kan nesten si at han er revnende stor =/ åssen dah stor? :s Har du hørt Postgirobyggets med sangen "Treogtyve Tommer"? -- Yay, pappa ringte og fortalte at han ville kjøpe ny jakke til meg, siden jeg bare hadde én. Yay \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 W00t, nå var headsetet sendt, så da er det sjangs for at det er fremme før helga Nå gjelder det bare og håpe at posten er rask... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Å tenke koffert her inne kan være traumatisk til tider, ja... Sant det. x) Egentlig, å tenke i det hele tatt kan være traumatisk. Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 *om pepsico* Det jeg prøver å si er at han er stor. Større enn de fleste. Du kan nesten si at han er revnende stor =/ åssen dah stor? :s Har du hørt Postgirobyggets med sangen "Treogtyve Tommer"? -- Yay, pappa ringte og fortalte at han ville kjøpe ny jakke til meg, siden jeg bare hadde én. Yay \o/ tør jeg spørre hvordan du så vet dette? =/ Å tenke koffert her inne kan være traumatisk til tider, ja... Sant det. x)Egentlig, å tenke i det hele tatt kan være traumatisk. Ha-hA! flaks for meg, jeg har ikke hjerne, så slipper d stresset med tenkinga... xp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Altså. Jeg syntes vi kan arrangere e-speeddating her på Valentines. Snakke med forumstyret om saken. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 tør jeg spørre hvordan du så vet dette? =/ Det er fordi man alltid må prøve nye ting Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 genialt.. ^^ tør jeg spørre hvordan du så vet dette? =/ Det er fordi man alltid må prøve nye ting så du er lissom egentlig skaphomo? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 det er tordag ikke sant? har gavekort på polet, og da har de langåpent Da spanderer du da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 trodde han hadde kommet ut jeg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg