Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F.eks PepsiCo? Vil anbefale deg å prøvekjøre han først. Mulig du er ute etter noe mindre enn det han kan tilby =D

hæææh?

Det jeg prøver å si er at han er stor. Større enn de fleste. Du kan nesten si at han er revnende stor :dribble:

Lenke til kommentar
Om det er skole-PC og dere bruker proxy såå.. Edit/Tools > Preferences > Advanced > Network > Settings > "Autodetect *blabla" :)

Godt mulig jeg gjorde det feil, men neeh, funket ikke. x)

Kanskje jeg bare skal få denne driten oppdatert til IE7 i stedet. :hmm:

Lenke til kommentar

F.eks PepsiCo? Vil anbefale deg å prøvekjøre han først. Mulig du er ute etter noe mindre enn det han kan tilby =D

hæææh?

Det jeg prøver å si er at han er stor. Større enn de fleste. Du kan nesten si at han er revnende stor :dribble:

=/ åssen dah stor? :s

Lenke til kommentar

*om pepsico* Det jeg prøver å si er at han er stor. Større enn de fleste. Du kan nesten si at han er revnende stor :dribble:

Har du hørt Postgirobyggets med sangen "Treogtyve Tommer"?

--

Yay, pappa ringte og fortalte at han ville kjøpe ny jakke til meg, siden jeg bare hadde én. Yay \o/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

W00t, nå var headsetet sendt, så da er det sjangs for at det er fremme før helga :wee:

Nå gjelder det bare og håpe at posten er rask...

Lenke til kommentar

*om pepsico* Det jeg prøver å si er at han er stor. Større enn de fleste. Du kan nesten si at han er revnende stor :dribble:

Har du hørt Postgirobyggets med sangen "Treogtyve Tommer"?

--

Yay, pappa ringte og fortalte at han ville kjøpe ny jakke til meg, siden jeg bare hadde én. Yay \o/

tør jeg spørre hvordan du så vet dette? =/

Å tenke koffert her inne kan være traumatisk til tider, ja... Sant det. x)

Egentlig, å tenke i det hele tatt kan være traumatisk. :hmm:

Ha-hA! flaks for meg, jeg har ikke hjerne, så slipper d stresset med tenkinga... xp

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...