Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Data og elektronikk vs IKT servicefag.. hjeeeeeeelp!

Skolen like ved meg har Data og el., og er veldig digg å få buss som går forbi huset..

IKT servicefag som jeg innerst inne vil gå på er ikke på den skolen, og har ingen busser som går forbi huset (må gå litt over en km til bussholdeplass)..

Tror dere Lånekassen er så snille å lar meg få borteboende stipend selvom skolen bare er 35km unna hjemmet mitt? (Kravet er 40km eller mer)

Lenke til kommentar

Neeei, det tror jeg ikke. De var ikke så snille mot meg så da føler jeg at de ikke skal være snille mot deg heller. :wee:

Zombie Island of Dr. Ned til Borderlands var ganske artig igrunn. Helt greit tidsfordriv, liksaam.

Jeg er i sterk tvil om jeg skal ta skjegget eller ikke, nå som det er kjølig ute er det jo godt å ha. Men samtidig så er det jo digg å ikke ha skjegg. Hmsjh.

Lenke til kommentar
@Lemon: Léon, helt klart! En av mine favoritter.

Skal selv sette på Eternal Sunshine of the Spotless Mind nå snart. Eller Top Gear. Får se hva som kommer først

Åå, Eternal Sunshine... er utrolig fin. Skulle kanskje lasta ned den.

Jeg er i sterk tvil om jeg skal ta skjegget eller ikke, nå som det er kjølig ute er det jo godt å ha. Men samtidig så er det jo digg å ikke ha skjegg. Hmsjh.

Du veit hva jeg mener. :wee:

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har sett The Wall, doit nao. Den er meget god.

Ellers er Children of Men og Goodfellas de beste på den lista, etter min mening. Dracula fra 1931 eller 1992? Hørt lovord om The boy in the Striped Pyjamas også, men ikke sett den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor må alltid den siste episoden jeg bestemmer meg for å se for natta være en skikkelig spennende en, som gjør at du bare må se mer?

Damn you Battlestar Galactica, dere ødelegger døgnrytmen min!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...