oldboy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 det lurer jeg også på... chatting er ikke så veldig formelt i mine øyne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 oldboy, jeg kan vel det Resten av folket, jeg tar kveld. Må passe på at jeg ikke blir sittende oppe hele natta for å lese gjennom Hakkum Town Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Wee:D I feel special Like spesiell som alle andre som havner i diskusjon.no gruppa? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er lysene på bilen av eller på? For meg ser det ut som om de er på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Woo, på tide! Natta folkens! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Utrolig irriterende når man snakker med noen på msn og man begynte med å begynne setninger med liten bokstav når den du prater med bruker stor bokstav i begynnelsen av hver setning. Det får den andre til å virke mye mer fornuftig og voksen.. Men man kan liksom ikke bare skifte ut i løse luften heller.. Finnes det virkelig folk som bryr seg om hva den andre mener om man bytter fra liten til stor forbokstav? Hvis du hadde begynt hver setning med liten bokstav hadde jeg ikke tatt deg like seriøst som jeg gjør nå. Det er ikke store forskjellen, men den finnes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jess, jeg bannet meg selv en måned for å få juleferie fra forumhoringen For ørig har jeg 3 personer på min MSN. Endret 4. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jess, jeg bannet meg selv en måned for å få juleferie fra forumhoringen For ørig har jeg 3 personer på min MSN. Bytex I missed you! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Merkelig nok savnet jeg dere også. Har sniklest som gjest ganske ofte. Hard to stay away. Så får man lyst å svare i en tråd også bare "faen, jeg er jo bannet". Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Godt å høre! Jeg er på nippet til å sette på dagens sjette film, men det spørs om jeg orker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Godt å høre! Jeg er på nippet til å sette på dagens sjette film, men det spørs om jeg orker. Cinderella Man, go go go! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Diskusjon.no, once pop, you can't stop! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Finnes det en enkel og gratis måte å passordbeskytte en mappe på PCen? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Godt å høre! Jeg er på nippet til å sette på dagens sjette film, men det spørs om jeg orker. Cinderella Man, go go go! Njæ. Den griner jeg nok av, og da får jeg hovne øyne i morra. Tenkte i mer muntre baner. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Cinderella Man, go go go! Njæ. Den griner jeg nok av, og da får jeg hovne øyne i morra. Tenkte i mer muntre baner. Den utrolige reisen 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg